Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 13:07 pienenpieni kirjoitti:No, jos ei haavan kanssa ole mitään ongelmia ollut, niin... Mulla poika reilut 5kk ja rv18, eikä kuulemma tuota tuo sektiohaava tai muutkaan ongelmia, että kohtu on kyllä ehtinyt jo palautua. Kävin tästä äippäpolilla lääkäreiden ja kätilöiden kanssa juttelemassa, ja vakuuttivat ettei mitään hätää ole, normaali raskaus. Mulla ei onneksi ole istukka kiinnittynyt arpeen, en tiedä miten sitten toimitaan jos siihen kiinnittyy.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 13:56 jenni87 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 13:07 pienenpieni kirjoitti:No, jos ei haavan kanssa ole mitään ongelmia ollut, niin... Mulla poika reilut 5kk ja rv18, eikä kuulemma tuota tuo sektiohaava tai muutkaan ongelmia, että kohtu on kyllä ehtinyt jo palautua. Kävin tästä äippäpolilla lääkäreiden ja kätilöiden kanssa juttelemassa, ja vakuuttivat ettei mitään hätää ole, normaali raskaus. Mulla ei onneksi ole istukka kiinnittynyt arpeen, en tiedä miten sitten toimitaan jos siihen kiinnittyy.
Oletpa tullut nopeasti uudelleen raskaaksiSaanko kysyä imetitkö?
Meillä kakkonen suunnitteilla, imetän tyttöä 3kk eikä ole kyllä kuukautiset vielä alkaneet... Onnea odotukseesi =)
samoin mulle, mistä te muut olette kuulleet että se olisi 1vuosi??Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 01:04 Madicken04 kirjoitti:Mulle kolme lääkäriä ja kaksi kätilöä sanoivat kaikki että vaikka saman tien. Eli meillä päin ei ole mitään suositeltua odotusaikaa... =)