miten pian näkyy laihtumisen merkkejä jos käy 2 kertaa viikossa uimassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
... ja...
liikunnan aikaansaama kalorien kulutus laskuri löytyy esim.
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=1270&a=5808

siellä myös muita aika hyviä laskureita painontarkkailuun :)

joo tuo lenkkeily nyt on semmosta vaunujen työntelyä eikä kovalla vauhdilla mutta kävelyä kuitenkin. pitää vaan karsia turhat napostelut pois. muuten syön mielestänu ihan hyvin, 2 lämmistä ateriaa päivässä josta puolet yleensä salattia, aamupala jää aika pieneks yleensä koska on vauvan kans aina aamulla niin kiire eikä tippaakaan nälkä mut olen tehosekottimella tehny jogurtti ja marja juomaa jota juon aamulla. iltapalaks sit yleensä jogurttia ja pari leipäpalasta. joskus en syö enää iltaisn mitään.. toivottavasti tuloksia syntyy. ja sen verran pitää sanoo että lauantai on mulla yleensä sellanen että sillon saan herkutella. en kyllä sillonkaan mitään ylettömiä määriä syö

Sellaisen vinkin antaisin, että yritä syödä hiilihydraatit jo ennen iltaa ja syö illalla vain jotakin kevyttä proteiinipitoista, esim. sokeritonta jogurttia, raejuustoa, kanaa tms. Kun kroppa kuluttaa hiilareita pois jo ennen yötä, kroppa pääsee yöllä, kun olet pitkään syömättä, niiden rasvavarastojenkin kimppuun. Mä olen hoikistunut kolme kiloa ihan vaan tällä menetelmällä, vaikka syömisiä en ole vähentänyt ja olen saman verran liikkunut kuin aina ennenkin. Olen ollut aina normaalipainoinen.

ok. eli siis kun meillä syödään toinen lämmin ateria klo 17 yleensä niin sen jälkeenkö sit söisin illalla vaan vaikka jogurttia? leipä kokonaan pois? voiko ruoalla sit syyä yhtään leipää? toisaalta ilmankin voin elää niin ei varmaan kannata?

Alkuperäinen kirjoittaja teea:
ok. eli siis kun meillä syödään toinen lämmin ateria klo 17 yleensä niin sen jälkeenkö sit söisin illalla vaan vaikka jogurttia? leipä kokonaan pois? voiko ruoalla sit syyä yhtään leipää? toisaalta ilmankin voin elää niin ei varmaan kannata?

Kyllähän sä hiilareitakin (ja etenkin kuitua) tarvitset, joten kannattaa syödä hyvää ruisleipää joka päivä. Ihan sama, syötkö sen muiden aterioiden yhteydessä vai erikseen, mutta jätä se ihan illasta pois. Älä koskaan pidä itseäsi nälässä, vaan syö korkeintaan kolmen tunnin välein. Pikku välipaloina voit napostella vaikka pähkinöitä. Niissä on hyvää rasvaa! Äläkä muutenkaan unohda hyviä rasvoja: käytä joka päivä leivällä kasvirasvaa tai salaatissa oliiviöljyä.

olen samaa mieltä vieraan kanssa. Hiilarit syödään aamusta ja proteiinit illasta. Uinti ei välttämättä näy siellä vaakalla, se kiinteyttää joten käytä ennemmin mittanauhaa kuin vaakaa.

Yhteistyössä