miten pian näkyy laihtumisen merkkejä jos käy 2 kertaa viikossa uimassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en tiedä miksi, mutta kun aikoinaan otin kuntokuurin, päädyin uimiseen, kun se on mieleisin liikkuminen... Uinnin sanotaan olevan äärettömän tehokasta, mutta vaikka itse kävin 3 kertaa viikossa uimassa, 2 km matkan (eli viikossa 6 km), niin en kokenut sen vaikuttavan ulkonäkööni, vaikka massaa oli mitä pudottaa.... Ehkei kannata jäädä katsomaan niin peiliä... ehkä sitä lopahtaa, jos odottaa liikoja liian aikaiseen... Mutta eipä se koskaan turhaa ole, kunto nousee ja jaksaa paremmin...

Et käy turhaan. Ainakin kiinteydyt. Itse uin joskus 2xviikossa 2km kerralla ja parin kolmen kuukauden jälkeen tulokset näkyivät hartiaseudulla. Tosin mulla uiminen lisää ruokahalua että en muista tippuiko paino ollenkaan..

Et todellakaan käy turhaan!!! Pienikin liikunta on hyvästä ja on hyväkin aloittaa kevyemmin. Jos laitat kunnon treenit pystyyn voi innostus lopahtaa jo alkuunsa. Jossain vaiheessa voit lisätä treeni kertoja kolmeen/viikko ja sitten 4 kertaa/viikko. Eli hyvä alku. ja varmasti laihdut jos et aikaisemmin ole mitään tehnyt. Tsemppiä!!!!

kyllä uinnin lisäksi kävelen pari kertaa viikossa muutamia kilometrejä. toivottavasti tästä on jotain hyötyä. hankalaa on käydä useammin kun on puoli vuotias vauva. kiinteytystä erityisesti kaipaisin. joka paikka roikkuu pahasti synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja teea:
no uin yleensä noin 45min-tunti. matkaa en osaa sanoa kun en oo ikinä laskenu mutta koko sen ajan uin rataa ympäri..

hyvähän tuo sitten on. ja ei tosiaan mikään liikunta mene koskaan hukkaan! uintihan on just sillä rasvapolttosykealueella, joten jatka vaan ja herkut pois. varmasti putoaa ajan kanssa. jos tahot nopean startin laihdutukselle, suosittelen vaikka vkon paastoa ja sitten kevyttä ruokavaliota sen jälkeen.

joo kävinkin tänään vaaalla ja painoa oli tullu 2 kiloa. en ole kyl uinu vasta kun 3 viikkoa. mut eipä kai pidä lannistua vaikka alkuun tulikin takapakkia. ja pitää tosiaan miettiä sitä paastoakin. joskus sen pidin ja painoa tippui semmoset 3 kiloa jotka ei sit tullu takasi ennen kun vasta raskaus aikana

Et käy turhaan. Jos syöt kevyemmin ja käyt pari kertaa viikossa niin kyllä pian pitäisi jotain näkyä. Mä oon nyt puoli vuotta käynyt vesijuoksemassa ja Jouluna jo näkyi tuloksia. Ja mä syön kevyemmin myös. Olen joutunut jo pienempiä vaatteita ostamaan. =) tsemppiä sulle!

p.s Mä en käy vaa´alla vaan peili kertoo kaiken ja se, että olen joutunut ostamaan pienempiä vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja dddd:
Ei tuo määrä laihduta MUTTA se tuo hiukan lisäkuntoa ja hyvää mieltä. Koskaan ei ole pahasta mutta kuten sanoin, tuo ei laihduta. Pitäis uida useammin.

No höpö. Jos ihminen kuluttaa enemmän kuin syö, hän laihtuu - liikkuipa sitten kerran viikossa, viisitoista kertaa viikossa tai ei ollenkaan. Jos syö fiksusti ja kuluttaa kaloreita uimalla, varmasti laihtuu.

Ei se liikunta niinkään, vaan se mitä suuhusi pistät :) Ok, liikunta on hyvästä, mutta kuluttaa usein yllättävän vähän kaloreita. Siispä tarkkailuun tuo syömispuoli. Pari suklaapalaa päivässä estää mahdollisesti laihtumisen kokonaan.

Suosittelen tsekkaamaan oman energiankulutuksesi ja laskemaan syömäsi kalorit, edes muutamalta päivältä niin saat osviittaa mihin suuntaan olet menossa. Netissä löytyy tähän ilmaisia laskureita:
kalorilaskuri / kulutuslaskuri http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja?ruokapaivakirja=1

Yhteistyössä