Miten passittomien elämä jatkuu

vierailija
No mä en muutenkaan käy missään, en edes kapakoissa, kun en juo, niin mulle on aivan sama. Elän ja käyn töissä normaalisti. Ainoa, että koiraharrastus on sitten ohi, jos näyttelyihin ei pääse ilman passia. Ainakin sisänäyttelyihin ilmeisesti passi vaaditaan koko kevään. Toivon että tää järjettömyys loppuu ja koko passi haudataan jonnekin suohon, vaikka ne nyt koittaa sitä vaan vahvistaa ja laajentaa. Se kun ei estä tartuntoja yhtään mitenkään, eikä suojele yhtään ketään. Miksi ne ei vaan voi myöntää, että tää hulluus on pelkästään keksitty ihmisten ajamisesta täydelliseen kontrolliin. Ei siinä kait enää kauan mene, kun se sirukin, joka nyt on vielä vapaaehtoisessa kokeilusa, tullaan pakottamaan kaikille...
Tää oli muistaakseni mun kommentti ja nyt taaksepäin katsottuna, niin loppuviimeksi tuo passisekoilu ei vaikuttanut mun elämään yhtään mitenkään. Mistään ei tarvinnut luopua. Ei kun taisi tasan yksi näyttely mennä sivu suun passivaatimuksen takia. Töissäkin olen saanut olla koko ajan normaalisti, vaikka olen hoitaja ja töissä vanhusten parissa. Olen ja tulen edelleen olemaan rokottamaton, enkä lähde tähän sekoiluun jatkossakaan mukaan.
 
vierailija
Tää oli muistaakseni mun kommentti ja nyt taaksepäin katsottuna, niin loppuviimeksi tuo passisekoilu ei vaikuttanut mun elämään yhtään mitenkään. Mistään ei tarvinnut luopua. Ei kun taisi tasan yksi näyttely mennä sivu suun passivaatimuksen takia. Töissäkin olen saanut olla koko ajan normaalisti, vaikka olen hoitaja ja töissä vanhusten parissa. Olen ja tulen edelleen olemaan rokottamaton, enkä lähde tähän sekoiluun jatkossakaan mukaan.
Onnittelut päätöksestäsi. Oletko sairastunut koronaan? Minä en, rokottamattomana pysyn myös

Minun sukulaispiirissä ihmisiä jotka on kolme kertaa, yksi jopa neljä kertaa rokotettu ja siitä huolimatta huom rokotetut, sairastui koronaan kuten muukin rokotettu perheensä viimemainitulla

ps Kun olet hoitaja niin kiinnostaa tietää että mikä sinun perustelusi oli olla ottamatta kun lähes kaikki ovat joutuneet ottamaan alallasi, tai irtisanoutuneet kieltäydyttyään
 
vierailija
Onnittelut päätöksestäsi. Oletko sairastunut koronaan? Minä en, rokottamattomana pysyn myös

Minun sukulaispiirissä ihmisiä jotka on kolme kertaa, yksi jopa neljä kertaa rokotettu ja siitä huolimatta huom rokotetut, sairastui koronaan kuten muukin rokotettu perheensä viimemainitulla

ps Kun olet hoitaja niin kiinnostaa tietää että mikä sinun perustelusi oli olla ottamatta kun lähes kaikki ovat joutuneet ottamaan alallasi, tai irtisanoutuneet kieltäydyttyään
Olen sairastanut maaliskuussa, jolloin sai myös "passin" olla töissä. Melko lievänä sairastin moneen muuhun verrattuna. Mutta siltikään, vaikka tuo "passi" meni umpeen, ei ole puhuttu yhtään mitään, että tarvis siirtyä muihin töihin tai lomauttaa. Meillä muutkin rokottamattomat on saanut olla töissä. Ainoastaan kolmelle osoitettiin väliaikaisesti muita töitä pois asiakastyöstä, mutta sekin poistui melko pian, kun huomattiin, että kentällä tarvitaan väkeä, kun sijaisia ei ole.... Meillä on edelleen yksi rokottamaton, joka ei ole tautia saanut ja rokotetuista osa on mennyt jo kaksi kierrosta... Meillä siis onneksi ymmärrettiin, että jos porukkaa aletaan pakottamaan tai lomauttamaan tän rokotteen takia, niin puulaaki ei pyöri... Meitä oli loppupeleissä niin paljon, että joukkovoima oikeastaan "pelasti" meidät tuolta pakolta. Meillä oli jo ennestään resurssipula ja jos oltais vielä piikittömät laitettu pihalle, niin hommat ois kaatunu siihen. Loppuporukka ei olis kyenny hoitamaan kaikkia asiakkaita.

Mä en ottanu sen takia, kun rokotteen teknologia oli uusi juttu ja tutkimustietoa rokotteen vaikutuksista oli silloin niin vähän. Etenkin pitkäaikaisvaikutuksista. Ja muutenkaan en ota mitään ylimääräisiä rokotteita liittyen juuri tähän narkolepsiaepisodiin.. En ole ottanut edes influenssarokotetta vaikka sitä vähän niin kuin edellytettäisiin, sillä olen miettinyt asian niin, että terveen aikuisen nyt pitäs kestää vähän rajumpikin "flunssatauti", mut jos mut tappaa, niin sillon se on niin tarkotettu. En ole rokotteita muuten vastaan ja lapsenikin on saanut kaikki silloisen rokoteohjelman mukaiset "perinteiset" rokotukset pienenä.
 
vierailija
Oletteko miettineen miten passittomat (rokottamattomat) tulevat elämään elämäänsä?

Eikö enää matkusteta, harrasteta, käydä töissä jne?

Jos on niin, että aina jokaisen pöpön ilmetessä passilliset saavat levittää tautia ja passittomat istuvat sillä aikaa kotona, se on syrjintää ja hölmöäkin.

Pitäisikö teidän mielestä alkaa laajasti väsäilemään vuoroja?
Esim. joka toinen bussivuoro passillisille jne?

Jotkut aktiviteettien järjestäjät ovat tämän jo tehneet - tilat ovat käytössä eri aikaan passittomille ja passillisille.
En voi muuta kuin peukuttaa. Näin yritykset voivat jatkaa toimintaansa ja ihmiset voivat elellä suht. normaalisti.

Miksi passittomat pitäisi eristää yhteiskunnasta vaikka asia on ratkaistavissa?
Kannattaa muistaa että Orpo ja Kokoomus ajoivat tätä koronapassidystopiaa eli kulkutaudin levityslupahulluutta KAIKKEIN VOIMAKKAIMMIN ja jopa työpaikoille sekä Alkossa käynnin ehdoksi.
 
vierailija
Kannattaa muistaa että Orpo ja Kokoomus ajoivat tätä koronapassidystopiaa eli kulkutaudin levityslupahulluutta KAIKKEIN VOIMAKKAIMMIN ja jopa työpaikoille sekä Alkossa käynnin ehdoksi.
Se oli silloin se nyt ei enää. Unohda koko juttu niin pääset helpommalla.
Ja miksi kirjoitat asiasi vahvennetulla onko laitteissasi jotain vikaa vai oletko vahingossa näpännyt vahvennuksen etkä saa sitä pois.
 
vierailija
Tää oli muistaakseni mun kommentti ja nyt taaksepäin katsottuna, niin loppuviimeksi tuo passisekoilu ei vaikuttanut mun elämään yhtään mitenkään. Mistään ei tarvinnut luopua. Ei kun taisi tasan yksi näyttely mennä sivu suun passivaatimuksen takia. Töissäkin olen saanut olla koko ajan normaalisti, vaikka olen hoitaja ja töissä vanhusten parissa. Olen ja tulen edelleen olemaan rokottamaton, enkä lähde tähän sekoiluun jatkossakaan mukaan.
Onnittelut viisaudestasi 👍

T. rokottamaton ja sairastumaton. Toisin kuin 4x rokotetut sukulaiset
 
vierailija
vierailija
Niinpä. Ap:lta voisi kysyä, että miten meni niin kuin omasta mielestä? Ja palstan piikkikammoiset varmaan raportoivat, että millaista siellä keskitysleirillä on elää...
Hyvää kyseenalaistamista ap:ltä.

Voisi kysyä meidän poliitikoilta ja lääketieteen päättääviltä ammattilaisilta että miten meni heidän mielestä? Kyllähän tuo koronapassi oli täysi farssi ja nythän me tiedämme että rokotteet eivät myöskään toimineet. Nyt on kaikkialla huomattavaa ylikuolleisuutta ja nuoria terveitä ihmisiä kuolee yllättäen ilmeisimmin piikkien myrkkyjen takia
 
vierailija
Hyvää kyseenalaistamista ap:ltä.

Voisi kysyä meidän poliitikoilta ja lääketieteen päättääviltä ammattilaisilta että miten meni heidän mielestä? Kyllähän tuo koronapassi oli täysi farssi ja nythän me tiedämme että rokotteet eivät myöskään toimineet. Nyt on kaikkialla huomattavaa ylikuolleisuutta ja nuoria terveitä ihmisiä kuolee yllättäen ilmeisimmin piikkien myrkkyjen takia
Kuinka kauan luulet, et sun pitää toistaa tuota kuolleisuutta, ennen kuin ihmiset luulee et ne on kuolleita..?
 
vierailija
Hyvää kyseenalaistamista ap:ltä.

Voisi kysyä meidän poliitikoilta ja lääketieteen päättääviltä ammattilaisilta että miten meni heidän mielestä? Kyllähän tuo koronapassi oli täysi farssi ja nythän me tiedämme että rokotteet eivät myöskään toimineet. Nyt on kaikkialla huomattavaa ylikuolleisuutta ja nuoria terveitä ihmisiä kuolee yllättäen ilmeisimmin piikkien myrkkyjen takia
Ei siinä kyseenalaistamisessa ollut mitään hyvää tai edes järkeä kun koko homma oli mielikuvituksen tuotetta. Vähän niin kuin ufomiehet selittämässä miten alienit tunkivat putkia peräsuoleen. Helppoahan se on "kyseenalaistaa" kun ensin keksii päästään uuden todellisuuden ja sitten kritisoi sitä.
 

Yhteistyössä