P
pieni tuloinen
Vieras
Olen itse työssä, tienaan 4000e/kk, mikä on hyvä palkka.
Mieheni taas on tällä hetkellä ilman mitään tuloja, ei saa edes työttömyyskorvausta, eikä mitään.
Meillä on yksi lapsi sekä yksi vanhempi huolletava. Jokatapauksessa siis 4 hengen talouden tulot on 4000e/kk eli verojen jälkeen 2300e/kk.
Tästä maksan asunnon (asumme ahtaasti 60m2 kolmiossa), joka on 1200e/kk.
Tämä oli hlavin asunto, jonka olemma kyenneet saamaan.
Meillä siis jää käteen 1100e/kk 4 henkilölle. Onko tämä mielestänne vähän vai paljon?
Tästä pitää siis maksaa kaikki muut laskut, ruoka ja eläminen.
Olen kyllä laskenut laskurilla, mutta emme saa asumistukea.
Meille kyllä tekee tosi tiukkaa elää tuolla summalla. Miehellä on auto, mulla ei. Mies tarvitsee autoaan. Tuosta summasta maksamme vielä miehen vanhemman hoitokulut&lääkkeet, jotka ovat ainakin 700e/3kk.
Pitäisikö hakea jotakin tukea, mutta mitä? Sossun luukulle?
Mieheni taas on tällä hetkellä ilman mitään tuloja, ei saa edes työttömyyskorvausta, eikä mitään.
Meillä on yksi lapsi sekä yksi vanhempi huolletava. Jokatapauksessa siis 4 hengen talouden tulot on 4000e/kk eli verojen jälkeen 2300e/kk.
Tästä maksan asunnon (asumme ahtaasti 60m2 kolmiossa), joka on 1200e/kk.
Tämä oli hlavin asunto, jonka olemma kyenneet saamaan.
Meillä siis jää käteen 1100e/kk 4 henkilölle. Onko tämä mielestänne vähän vai paljon?
Tästä pitää siis maksaa kaikki muut laskut, ruoka ja eläminen.
Olen kyllä laskenut laskurilla, mutta emme saa asumistukea.
Meille kyllä tekee tosi tiukkaa elää tuolla summalla. Miehellä on auto, mulla ei. Mies tarvitsee autoaan. Tuosta summasta maksamme vielä miehen vanhemman hoitokulut&lääkkeet, jotka ovat ainakin 700e/3kk.
Pitäisikö hakea jotakin tukea, mutta mitä? Sossun luukulle?