Miten paljon lahjoja sinä itse saat yleensä jouluisin? Ketkä kaikki antaa sulle lahjoja?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"jaa"
Aika monta pakettia olen yleensä saanut. Mieheltä, vanhemmilta, anopilta, kummilapsiltani, sisaruksiltani ja viimevuonna oli vanhin lapsistakin koulussa tehnyt minulle lahjan.
 
"shihtzu"
Lapset saa varmaan enemmän, mutta minäkin saan vanhemmiltani, siskoltani, 2 tädiltä ainakin ja saa nähdä tuleeko töistä mitään, kun tänä vuonna olen joulun alla töissäkin :)
 
"vieras"
Muutaman. Mieheltä yhden, vanhemmiltani yleensä yhden, joskus anopilta ja joskus on lapset askarrelleet jotain :)
En niitä kyllä kaipaakaan. Voin itse ostaa kaupasta palkallani mitä tarvitsen, niin tulee ainakin oikeanlaista ;)
Lapset saa ainakin 90% enemmän lahjoja kuin me vanhemmat.
 
saan
Saan kait noin 10 lahjaa. Yhdet paketit tulee siskolta, veljen vaimolta ja pikku veljeltä. Paketin saan myös exän vanhemmilta, sisarruksilta ( 3kpl) ja tädiltä. Yleensä myös exän perheeltä ja 1-3 pakettia lapsiltani ( joille annan rahaa jotta voivat minua lahjoa). Lahjat ovat pieniä mutta mukavia mm maustekahvia, sukat, kirja jne. Ei mitään kallista vaan parista eurosta kahteen kymppiin max.
 
vierasvieras
Saan ainakin mieheltä lahjan. Miehen vanhemmilta saadaan yleensä yhteinen lahja tai molemmille oma, mun vanhemmilta saatetaan joskus saada lahjat :) Mies on ainoa keneltä saan aina lahjan :)
 
"vieras"
Tänä vuonna en yhtään varsinaista lahjaa. Edellisvuosina olen saanut lahjan mieheltä, mutta tänä vuonna sovittiin, että ostetaan pesukone, niin ei hankita muuta. Tai on tuo kai jonkinlainen lahja. Vanhemmiltani saan rahaa.
 
Saan enemmän kuin oikeastaan toivoisin, mutta viisastuneena avaan vain yhden aattona pukin tullessa. Se on se, minkä saan "hattuarvonnasta".
Vanhempieni, sisarusteni ja parin kaverin antamat lahjat jätän kotiin ja avaan sitten sopivassa välissä yksikseni.
:)
 

Yhteistyössä