M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja morot:kiitos vastauksesta, mutta en ihan tätä hakenut
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Avaan pakastimen oven, laitan juustoraastepussin laatikkoon ja oven kiinni. Ei tarvi sen kummemmin itse pakastella.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Avaan pakastimen oven, laitan juustoraastepussin laatikkoon ja oven kiinni. Ei tarvi sen kummemmin itse pakastella.
Näin mäkin. Joko pussissa suoraan jos olen siis ostanut valmista raastetta tai sitten jos raastan esim. juustokimpaleen jämän niin ihan johonkin rasiaan ja pakkaseen.
Mikä tässä nyt oikeastaan oli se ongelma/kysymys?
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Mä oon pakastanut useinkin ja hyvin toimii, minigrip-pussissa tai pakasterasiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Avaan pakastimen oven, laitan juustoraastepussin laatikkoon ja oven kiinni. Ei tarvi sen kummemmin itse pakastella.
Näin mäkin. Joko pussissa suoraan jos olen siis ostanut valmista raastetta tai sitten jos raastan esim. juustokimpaleen jämän niin ihan johonkin rasiaan ja pakkaseen.
Se uusavuttomuus, se uusavuttomuus..
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Avaan pakastimen oven, laitan juustoraastepussin laatikkoon ja oven kiinni. Ei tarvi sen kummemmin itse pakastella.
Saa kai sitä kysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Avaan pakastimen oven, laitan juustoraastepussin laatikkoon ja oven kiinni. Ei tarvi sen kummemmin itse pakastella.
Saa kai sitä kysyä.