Miten päästä roskaruuasta eroon

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä aloittaisin tekemällä siellä kevyitä valintoja. Hampurilaisten tilalle salaattia tms. Mä uskon, että jos vaan yrittää olla menemättä vaikka kuinka mieli tekis, niin sitten mieli vasta tekeekin.
 
Himot ne on kärpäselläki!! =)

Aloita hiivaton dietti! Aloita aamusi ihanan paksulla propioottijugurtilla kotimainen OLO on hyvä sekoita joukkoon kaurahiutaleita ja nauti. Nälkä pysyy poissa monta tuntia. Sitten voit ja pitää syödä normaali ruoka, ihan mitä tahansa paitsi hiivapitoista leipää sisältävä lounas. Ja näin jatkuu joka päivä suunnittelet , että sulla on olemassa päivän ruokasuunnitelma, illalla voi sitten syödä vaikka itse pilkottua viher-pohjaista tonnikala/feta/kinkku tms salaattia. Saa laittaa kastikettakin, kunha EISYÖ HIIVAPITOISTA LEIPÄÄ =)
 
Haluaisin vielä lisätä, että en tarkoita hiiva-syndrooma- diettiä vaan ihan maalaisjärjellä toteutettua hiivapitoisen leivän jättämistä, jolloin jää aika paljon muutakin pois, kuten levitteet ja leikkeleet. Sokereita ja viljaa syön edelleen, enkä yritäkkään karsia kaikkea hiivaa, koska sitä on oikeesti ihan joka paikassa, jopa lihaliemikuutiossa...ja kahvia juon ym..vain se leipä pois. Katotaan kunka likan käy ;D
 
Jos syön normi kotiruokaa ni en syö leipää ollenkaan, enkä varsinkaan vaaleeta. Tiedän mitä rupean tekemään ja liikkumaan kun olen 3 vaatenumeroa saanut pienenemään vaikka paino ei ole laskenut, mutta nyt roskaruuan ansiosta yksi vaatekoko on kasvanut taas :D
 
Oot Tytteli tosi uskottava kun et edes probioottia osaa kirjoittaa oikein :D
Mutta ap:lle. Ei siinä muu auta kuin olla menemättä. Itsekuri kuten Anatolia kommentoi, se on avainsana.
Mä en käsitä miten joku voi sellaista moskaa syödä kaiket päivät, luulisi vatsantoiminnankin olevan mitä sattuu.
 
vaderpizzap1.gif
 
[QUOTE="Iris";25395310]Karppaamalla? Mulla on auttanut hiilihydraattitietoinen dieetti. Ei ole enää kiljuvaa nälkää tai himoa saada jotain, vaan voin valita ruokani järjen kanssa.[/QUOTE]

Karppaaminen ei kannata!!! Menee vain henki ja terveys. Kokeile mielummin vaikka ruokalista -ohjelmaa. Teet esim. torstaisin seuraavan viikon ruokalistan. Niin ravintoterapeutti on neuvonut minua.
 
[QUOTE="Jep";25395576]Oot Tytteli tosi uskottava kun et edes probioottia osaa kirjoittaa oikein :D
Mutta ap:lle. Ei siinä muu auta kuin olla menemättä. Itsekuri kuten Anatolia kommentoi, se on avainsana.
Mä en käsitä miten joku voi sellaista moskaa syödä kaiket päivät, luulisi vatsantoiminnankin olevan mitä sattuu.[/QUOTE]

Ai täää oliki äikän koe??
Mutta tuo uskottavuus ei ainakaan voi totuudesta kärsiä....
 
Mietikkö ikinä mitä ne sielä hesessä ja mäkissä sinusta ajattellee? Minua hävettäis kyllä ja KOVASTI joka päivä kulkea roskaruokaa hakemassa :laugh: Ja se häpeä jo riittäis syyksi olla hakematta... :D


:D Käydään eri mäkeissä ja heseissä ku kuljetaan joka päivä työmatkojen takia toiselta puolelta kaupunkia toiselle. Siinä matkan varrella on jo 4 mäkkiä, 3 hesee, et vaihtoehtoja on :D Mies hoitaa tilauksen autosta.
 

Similar threads

Yhteistyössä