Miten voin päästä irti määräaikaisesta työsuhteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa please
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Irtisanomisaika - mikä?

Tosi aikuismaista jos vain jättää menemättä...

Entä jos ne ilahtuvatkin jos kysyt, voisitko jäädä pois heti?

Määräaikaisessa sopimuksessa ei ole irtisanoutumisen mahdollisuutta eikä irtisanomis aikaa tästä syystä.
Ja juu eivät ilahdu jos jään pois koska on tosi vaikea saada työntekijää. Nytki meillä on niin epäpätevä henkilökunta, että kunhan vaan on saatu raavittua jotaki porkukkaa sinne niin ovat tyytyväisiä. Ja yllättäen hyvät ja koulultetut ei jää.

Lisätietojen valossa ei ihme. Olen järkyttynyt siitä mitä kerrot.

Juu ja tossa on vaan ihan pari huippukohtaa mun tän kevään ja kesän työstä :(

No onko pomo tietoinen tästä ongelmasta? Mä kyl ehkä juttelisin pomon kanssa, että tilanne on nyt tämä, että ei tällästä kukaan jaksa. Oisko pomolla jotain keinoja saaha linja yhtenäiseksi? Jos ei pomon kanssa pysty puhumaan niin saikkua hakemaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onko pomo tietoinen tästä ongelmasta? Mä kyl ehkä juttelisin pomon kanssa, että tilanne on nyt tämä, että ei tällästä kukaan jaksa. Oisko pomolla jotain keinoja saaha linja yhtenäiseksi? Jos ei pomon kanssa pysty puhumaan niin saikkua hakemaan!

Pomon mielestä ei oo mitään vikaa missään. Ja sillä on itsellä tapana huutaa jo aamulla ekana kun saa oven auki jos sattuu huudattamaan. Ja se saattaa olla sun puolella jossaki ongelmassa tai sitte ei, että siitä ei nyt oo apuja. Ja lisäksi on just kuukauden lomalla, ni nyt oikee kärjisty meillä tilanne. Varavastaava on just näitä hyväpisteen kerääjiä, jolla on täysin epäjohdonmukainen linja työssä. Yritin tänään jutella sen varan kanssa ni alko huutaa ihan kuin pomolla on tapana. Oli kuulemma kuulunut toiseen rakennukseen saakka sen huuto.
Ja tosiaan otin yhteyttä sp:llä pomon pomoon saa nähdä tapahtuuko mitään.

Yhteistyössä