Miten päästä eroon ihastuksen tunteesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh, tämäkin vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoh, tämäkin vielä

Vieras
Kertokaapa te muut jotka olette joskus ihastuneet, niin miten tunteista pääsee eroon. Avioliittoa en halua pilata tällaisten tunteiden vuoksi.

Tarina on niin kovin tuttu. Pienet lapset, vähän yhteistä aikaa miehen kanssa, vaativa työ jne.....Ja sitten ei tarvita kuin kerta baarissa...

Kyllä se menee itsellään. Mulla tuli ekan kerran kunnon ihastus kun kuopus oli 1v, olin ihan hämilläni. Ja ohihan se meni. Ja nyt taas, kuopus 1v ja pam :snotty: ohi menoa odotellessa :xmas:
Ja saahan tässä kivoja päiväunia... :saint:

Hyvä että muillakin on samanlaisia tunteita...Pitää nyt vaan purra hammasta yhteen ja koittaa päästä ajatuksista eroon. Tilannetta tosin ei helpota se näemme ihastuksen kohteen kanssa melko usein. Mahdollisuuksia asian edistymiselle siis on paljon, joten erityistsemppi on nyt tarpeen.

Päiväunet on kivoja, kuten kippuravarvas totesi :-D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Hyvä että muillakin on samanlaisia tunteita...Pitää nyt vaan purra hammasta yhteen ja koittaa päästä ajatuksista eroon. Tilannetta tosin ei helpota se näemme ihastuksen kohteen kanssa melko usein. Mahdollisuuksia asian edistymiselle siis on paljon, joten erityistsemppi on nyt tarpeen.

Päiväunet on kivoja, kuten kippuravarvas totesi :-D

Mulla sillon ekalla kerralla oli tosi hankala ymmärtää että tosiaan kyseessä on vain ihastus, sitten kun aloin oikeasti ajattelemaan että mitä jos ja jos niin tajusin että ihan mahdoton koko ajatus olisi. Että siis lähtisin avioliitosta jne.

Nyt kuopuksen jälkeen melkein jo odotin että koskas iskee päälle :laugh:

Mä oon huomannut, että ihastumisen tunne lähtee pois, kun tutustuu paremmin kohteeseen. Mä ainakin oon huomannut, että ihastun siihen haavekuvaan siitä ihmisestä ja kun opin tuntemaan paremmin, huomaan, että ihan tavallinen pallinaama se onkin vastassa.. :p
Kolmesti olen nykyisen suhteen aikana ihastunut muuhun kuin omaan mieheeni. =)