Miten pääsen eroon OMENAVARTALOSTA pikaisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omppu

Vieras
Mulla ongelmana liian paksu keskivartalo, miten pääsen nopeasti eroon vatsasta?
Olen muuten ihan tyytyväinen itseeni mutta vatsan alue on kamala :(
Kuppikoko on B ja takapuolikaan ei ole liian leveä mutta miten saan vatsan pienemmäksi ilman kovaa laihdutusta?

älä stressaa. Ihminen jolla on stressi kerryttää rasvaa nimenomaan vatsaan.
Nimenomaan vatsarasva lähtee vain tosi kovalla treenillä, treenin pitää olla niin lujatempoista, ettei pysty enää puhumaan. tää oli uusimmassa kuntolehdessä. ja sitä pitää harrastaa paljon viikottain.

Osta tvins.comista se vartaloa muotoileva alusvaate. Kainaloista polviin, ei mikään sexy mutta toimii :ashamed:

Käytän sitä kunnes kroppa on oikeasti sellainen tuossa kevään tienoilla, sit kiertoon.

syöt terveellisesti vähäkalorista ruokaa ja liikut ainakin 3kertaa viikossa niin että tulee kunnolla hiki! Et millään pääse nopeasti eroon, mutta jos päättäväinen olet niin 6kk ja olet eri näköinen

Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pitäs vaihtaa kova rasva pehmeisiin. Vaalea leipä pois.

Sirkka sä oot ihana! :laugh: ei taida ihan noilla keinoilla omena kadota...

Miksi muka ei? Huono rasva kerääntyy nimenomaan suolten väliin ja vaalea leipä tukkii ruuansulatusta.

Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:
Pitäs vaihtaa kova rasva pehmeisiin. Vaalea leipä pois.

Sirkka sä oot ihana! :laugh: ei taida ihan noilla keinoilla omena kadota...

Miksi muka ei? Huono rasva kerääntyy nimenomaan suolten väliin ja vaalea leipä tukkii ruuansulatusta.

omena on tiukasti kiinni geeneissä, varsinkin naisilla. Tietenkin useilla miehillä noi konstit jo paljon auttaa. Mä itse olen aina ollut pallomaha, vaikka syön kriittisesti ja terveellisesti. Muualla ei ole mullakaan ylimääräistä, joten ei ole riippuvainen pelkistä huonoista elintavoista. ja sit mua nauratti, kun sulla ei sitä palloa kyllä ole. ;)

laihduttamalla se lähtee. onko sulla ylipainoo?
toki niitä vatsalihaksia voi treenata mutta rasva ei pala koskaan vaan yhdestä kohtaa. mutta jos kaikki läski on mahassa ni siitä se myös lähtee.
liikkua pitää ja syödä protskuja ettei katoo lihakset.

taitaa se itelläkin olla geeneissä, hitto sentään et oikein ärsyttää kun vatsa on sellanen et näyttää kun aina olis raskaana, ja varsinkin nyt kun muutenkin hiukan ylipainoa, mut se ylipaino ei haittais jos ei olis tätä mahaa |o

Yhteistyössä