Joku saakelin lintu on muuttanut mun kattorakenteisiini tjtn. Miten siitä pääsee eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mä saan kuunnella jatkuvasti semmosta kop-kop-kop-ääntä, aivan kun naapuri sormella koputtelis nopeaan tahtiin seinää. Mutta kun se ääni tulee katolta, niin ei se oikein voi olla naapuri. Veikkaan että on joku lintu.

Takapihamme on täynnä semmoista eristevillaa (vai mitä se nyt on) joten jonnekin tuonne kattoon ne on ittensä saaneet tungettua.

Mikä lintu se on (tikalta se koputtelu kuulostaa) ja mikä tärkeintä, miten mä pääsen siitä linnusta eroon? Ilman siis, että poltan koko torpan.

Mä NIIIIIIN vihaan lintuja.

ne ovat muuten todella ovelia palaamaan takaisin jos kerran löytävät reitin jonnekkin hyvään jemmaan. kannattaa etsiä reitti josta lintu on sinne päässyt ja tukkia se. odotellessa voit hakata kattoa ja kiroilla.

[QUOTE="hmm";27482414]ne ovat muuten todella ovelia palaamaan takaisin jos kerran löytävät reitin jonnekkin hyvään jemmaan. kannattaa etsiä reitti josta lintu on sinne päässyt ja tukkia se. odotellessa voit hakata kattoa ja kiroilla.[/QUOTE]

Mitään reittiä en näe...pitänee soittaa joku huoitoukko katolle kaivelemaan...

Yhteistyössä