Miten ottaa puheeksi seksittömyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puutteessa

Vieras
niin ettei mies siitä vedä herneitä.
Olen kyllä kokeillut jos vaikka mitä tapaa ja aina sama tulos, mies suuttuu.
Hän ei kestä asiallista puhetta, ei suoraa puhetta ei siis minkäänlaista suuttumatta.
Ja jos otan asian puheeksi niin se tarkoittaa sitä että voi mennä ties kuika kauan että taas seksiä on.
Olen jo niin suuttunut tilanteesta että kohta lähen kävelemään tästä vaikka sekin tuntuu tyhmältä.

Laitat istumaan ja sanot, että puhutaan asiallisesti.
Toisaalta munkin mies hermostuu/hermostui asiasta, kun otin puheeksi.

Lopulta laitoin sen urologille testeihin, mut ne oli SUHT ok, mutta ärtyneisyyteen sai jotain pillereitä.

Apua haluttomuuteen ei saatu.

Vähän siistit alapäätäsi (karvoista ainakin ulostejämät pois), vaginan tiukkuusleikkaus, silikoneilla halkorukkastissit kuntoon ja rasvaimulla kroppa ihmismäisemmäksi. Tarvittaessa naamaleikkaus. Eiköhän näillä konsteilla miehellä taas ota eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän panostusta;23076670:
Vähän siistit alapäätäsi (karvoista ainakin ulostejämät pois), vaginan tiukkuusleikkaus, silikoneilla halkorukkastissit kuntoon ja rasvaimulla kroppa ihmismäisemmäksi. Tarvittaessa naamaleikkaus. Eiköhän näillä konsteilla miehellä taas ota eteen.

:laugh:

[QUOTE="mie";23076712]:laugh:[/QUOTE]Voi kuulostaa provolta mutta en epäile yhtään etteivätkö nuo olisi täysin varteenotettavia ja aiheellisia vinkkejä suurelle osalle palstalaisista.

Alkuperäinen kirjoittaja näinnnon;23076601:
Hommaa rakastaja. Oikeasti kaikki hyötyvät. Sinä saat seksiä ja mies saa olla rauhassa.

Kannatan tätä. Jos ei puhuminen auta, voithan kertoa miehelles, että hommaat rakastajan kun ei häntä kiinnosta. Kokeile edes, ennen kuin lähdet kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän panostusta;23076670:

:laugh::laugh: Mikäs siinä... Aloittaisin kuitenkin tuosta "vähän panostusta"

Kyse ei ole nyt ulkonäöstäni eikä siitä ettenkö huolehdi itsestäni vaan aivan jostain muusta.
Mies ei mene lääkäriin ongelmansa kanssa vaikka sitäkin olen pyytänyt.
Ja tämä on todellinen ongelma eikä mitenkään sovi leikinlaskuksi.

Kyse ei ole nyt ulkonäöstäni eikä siitä ettenkö huolehdi itsestäni vaan aivan jostain muusta.
Mies ei mene lääkäriin ongelmansa kanssa vaikka sitäkin olen pyytänyt.
Ja tämä on todellinen ongelma eikä mitenkään sovi leikinlaskuksi.

Puhumalla tai painostamalla ei useinkaan toista saa hakemaan apua itselleen, sen on lähdettävä omasta halusta tai tarpeesta muutokseen. Miten hellyyden, koskettelun lisääminen tai yhteinen tekeminen.

Kuule, en tiedä. Seitsemättä vuotta tässä tahkotaan samaa rataa. Aiemmin ollaan joskus pystytty puhumaan ihan normaalisti ja näinkin silloin että miehellä oli paha olo asiasta. Nykyään vielä vaikeempaa ja kun sanon, että tiedätkö miten kärsin tästä, vastaus voi olla esim. no lähde menemään. Ei mieti asiaa. Asiasta ei voi puhua.
Seksiä en ole saanut nyt kolmeen viikkoon ainakaan (en muista tarkkaan), pari-kolme epäonnistunutta yritystä tässä välissä, nyt en enää jaksa "tyrkyttää" itseäni. Typerä olo tulee, kun itse olen innoissani ja loppu on yhtä paskaa ja toinen vaan tuntuu porskuttavan. Kai tässä pitäisi itselle laittaa joku selibaatti päälle, eipähän vituttaisi nuo ainaiset yrityksetkään.

Meillä 18v parisuhde. Seksittömyys alkoi jo heti alkuunsa. Ite olisn niin nuori että (17v) ei tajunnu että jotain vialla. Sillon jo heti alkuun joku 1 kerran viikkoon ja melko nopeesti 1krt/kk,,hiipu ja hiipu. Miehen mielestä asiassa ei mitään outoa, on ihan normaalia. tahti on nykysin jotain kerran vuodessa, parissa. ja en todellakaan ole mikään latoraato. Nyt olen pitänny abaut puoli vuotta rakastajaa,,,,tavataan kerran tai kaksi viikkoon. Ero vireillä, pinna kireellä,,,,