Miten osata kerrankin olla tunteeton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Olen tilanteessa, jossa ei ole muuta ratkaisua kuin avioero. Mies on ollut todella ilkeä ja halveksunut minua, henkistä väkivaltaa on ollut pitkään.

Asumme vuokralla ja olen päättänyt muuttaa tästä pois, mies saa jatkaa elämistään tässä jos haluaa. Kaikki huonekalut on alunperin minun ja aion ne ottaa mukaani. Miehelle ei juuri jää mitään ja musta tuntuu tosi pahalta :'( Mä oon monet illat itkeny sitä kun kuvittelen tilannetta että vien muuttokuorman ja mies jää tänne yksin lähes tyhjään asuntoon..

paljon on suhteessa ollut kuitenkin hyvääkin mutta huonot vie kuitenkin voiton.. silti tää musertaa mun sydämen..

Ei sun tarvitsekaan olla tunteeton. Tietysti on tunteita kun yhdessä ootte ollu. Eroaminen on useimmiten vaikeata ja siinä joutuu kärsimään. Kun siitä on selvitty, molemmat voivat taas jatkaa elämää eteenpäin paremman tulevaisuuden toivossa.

Kyllä ne sukulaiset ja tutut lahjoittavat huonekaluja. Miehelle jää jo asunnostakin muistot, "uudet" huonekalut tekevät kodista erilaisen ja "oman".

MUTTA jos sinulla on varaa ostaa uusia, jätä vanhat erossa ja hanki uudet, joissa ei ole muistoja mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja %&):
kun kerran olette naimisissa niin puolet niistä huonekaluista kuuluu miehelles, vaikka ne oliskin olleet alunperin sun.

mies ei niistä ole mitään vaatimassa. Yhdessä hankitut jätän suosiolla hänelle kyllä.

Miten tää voikin tuntua näin pahalta vaikka tämä todellakin on ainoa järkevä ratkaisu..

Tietääkö mies sun ajatuksistasi ja erosuunnitelmistasi?? Oletko jutellut miehen kanssa? Avioliittoneuvoja?
Mikään ei ole törkeämpää kun omassa päässään pohtia eroa, tehdä päätös ja sitten yks kaks salama kirkkaana taivaalta jättää toinen ja lähteä samantien.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Tietääkö mies sun ajatuksistasi ja erosuunnitelmistasi?? Oletko jutellut miehen kanssa? Avioliittoneuvoja?
Mikään ei ole törkeämpää kun omassa päässään pohtia eroa, tehdä päätös ja sitten yks kaks salama kirkkaana taivaalta jättää toinen ja lähteä samantien.

tottakai mies tietää tästä.. sillä mä tiedänkin ettei hän ole vaatimassa itselleen mun hommaamia huonekaluja..

Mä en usko että että enää koskaan pystyn olemaan kenenkään muun kanssa.. en ole ollut ennen mun miestäkään..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos kerta olette avioliitossa ja ei avioehtoa niin sori nyt vaan mutta mies saa puolet kaikesta omaisuudesta. SoZ

no sori nyt vaan mutta eiköhän pariskunta voi myös itse päättää yhteistuumin miten omaisuuden jako menee. Jos mies ei halua vaatia mitään itselleen niinkuin ap on jo kertonut niin sit ap voi kyllä omansa viedä.

Yhteistyössä