vieras
En jaksaisi enään olla itse tuttina, imetän kyllä mielelläni. Pojalla 1,5 kk kova imemisen tarve.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:ei oppinu meillä sitten millään
juu, mut oli se vaikeempaa! 2 ekalla tutti 9kk ikään asti, viimeisin vauvailee vieläkin, kopeloi tissiä yms. vaikka ikää 1v9kk. ja se rääkyminen autossa ja joka paikassa kun ei ollu suuhunpantava, siis äitiä. huh huhAlkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja ss:ei oppinu meillä sitten millään
Eikä meillä! Tyttö ei oppinut pulloon eikä tuttiin, poika sentään pulloon pikkuhiljaa. En kyllä ihan väkisin viitsi opettaakaan, kun ei kerran huoli ja melken oksentaa kun tutin laittaa, niin olkoot sitten. Eipähän tarvitse taistella tutin vieroituksesta ainakaan!
Joo, vaikeeta oli meilläkin tytön kanssa, yölläkin imetin tunnin välein 1v8kk, kun halus vaan jotain lussuttaa, muuten huusi kuin raivopäinen... Mutta empä vaan mitenkään saanut opetettua tuttiin, vaikka yritin monella konstilla...Alkuperäinen kirjoittaja ss:juu, mut oli se vaikeempaa! 2 ekalla tutti 9kk ikään asti, viimeisin vauvailee vieläkin, kopeloi tissiä yms. vaikka ikää 1v9kk. ja se rääkyminen autossa ja joka paikassa kun ei ollu suuhunpantava, siis äitiä. huh huhAlkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja ss:ei oppinu meillä sitten millään
Eikä meillä! Tyttö ei oppinut pulloon eikä tuttiin, poika sentään pulloon pikkuhiljaa. En kyllä ihan väkisin viitsi opettaakaan, kun ei kerran huoli ja melken oksentaa kun tutin laittaa, niin olkoot sitten. Eipähän tarvitse taistella tutin vieroituksesta ainakaan!
Niinpä ja miettiä ku lähtee jonnekki et tuliko tutti mukaan ja se et jos se yölä tippuu niin pimeässä yrittää etsiä sitä. :headwall: Meilä ei 2 edellisintä syöny tuttia ja on kyl ollu "helppoa".Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:ei kai sitä voi mitenkään opettaa. Mutta ajattele niin, että sit ei tartte vierottaakaan siitä.
Näin minäkin ajattelen, en haluaisi että hän syö nyrkkejään koulussa. On se kuitenkin sit pieni vaiva opettaa pois tutilta. Tämä siis minun ajatus. Mistähän tuommoisia tommee tutteja saa, tiedätkö?Alkuperäinen kirjoittaja .:Meilläkään ei poika meinannut aluksi huolia tuttia, mutta sitkeästi jaksoin sitä tarjota niin sitten alkoi huolia, aluksi piti itse pitää tutista kiinni kokoajan että pysyi suussa. Tähän auttoi tutti merkin vaihto ja nyt huolii tutin hyvin. Poika taipuvainen käsien imemiseen ja minusta tutti parempi vaihtoehto käsille ja sormille..Helpottaa myös huomattvasti kaupassa käyntiä ja automatkoja kun tutin huolii...
Jotkut on kehuneet noita Tommee Tippeen tutteja, kun muistuttavat muodoltaan äidin rintaa, kuulemma helpommin huolineet tutin..
Ei ole tyhmä tapa jos et pääse kauppaankaan rauhassa etteikö isäntä soita perään että ei pärjää vauvan kanssa joka huutaa suoraa huutoa.Ja toiseksi en minä ainakaan pysty jatkuvasti imettämään kun on muutkin lapset hoidettavana.Kaikki vauvat kun ei ole samanlaisia että syövät ja nukkuvat,joillakin vain on imemisen tarve suurempi kuin toisilla.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miks yleensä pitää opettaa noin tyhmiä tapoja