Miten ootte hierojalla?

  • Viestiketjun aloittaja neilikka
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama juttu, pyrin joka kerta vain varovasti tuhnuttelemaan, äänekäs pöräys on jotenkin hieman noloa.
Mä olen joutunut keskeyttämään hieronnan ilmavaivojen takia. Ei vaan olis kaasut pysyneet sisällä. Ja mä pyysin jopa tauon ja kävin vessassa. Toisen kerran en kehdannut taukoa pyydellä. Oli pakko sanoa että nyt tämä ei onnistu ilmavaivojen takia. En ole toki samaa hierojaa kehdannut sen jäkeen käyttää.
 
kunnonhieroja
Eihän kukaan halua vaikeuttaa toisen työtä,joten hierojalla ollaan alasti On hierottavalle helponpaa,ei purista ei kiristä eikä vaateet sotkeennu,ja hieroja pystyy tekemään työnsä kunnolla.Vuosien kokemukksella voin näin sanoa.Hierottavat olet kanssani samaa mieltä.Teen myös kotikäyntejä.Niillä se tuntuu olevan itsestään selvyys.Kysy aikoja..
 
mies x
Naishierojalla olen käynyt. Olemattoman pinet stringit on ollu vain päällä. KEerään nyt rohkeuttani että olen seuraavan kerran ihan alsti . Mitähän ajattelee . Pakastakin hän näkee minulta munat.
 
vierailija
ja mistä tällaisen naishierojan löytää?
Olin kelan kuntotuksen piirissä ja kävin yksityisessä fysioterapia liikkeessä, kohta alkumetreillä sattui olemaan opintonsa kohta lopettava hoitaja, pari kertaa tehtiin joitain kuntoutus harjoitteita. Oli alun perin sovittu myös hieronnasta, sitten tuli hieronta vuoro joka sisälsi jalkojen ja alaselän hieronnan, kysyin otetaanko pöksyt pois, tuntiu ensin mitä hän sanoo sit sanoi jos haluat voit ottaa pois. Jonkin ajan kuluttua hän lähti pois ja kuntoutukseni siirtyi liikkeen pitäjälle, ensimmäisellä hieronta kerralla tein saman kysymyksen hän tiedusteli miten oli ollut aikaisemmin sanoin, että ilman pöksyjä, no sillai aitten, otin pöksyt pois ensin hierottottiin siten, olin vatsamakuulla sitten käännyin selin makuulle, hierottiin säärien etuosat ja reisien etuosat niin pitkälle kuin jalkoja riitti, aina kerta kesti noin tunnin ja voin sanoa työ tehtiin erittäin hyvin. Jälkikäteen ajattelin et olisi pöksyt voinut olla päällä olisi vetänyt paksroita hierottaessa pöskyjä vähän alaspäin. En koskaan tiedustellut miten muiden asiakkaiden kanssa toimittiin vai sainko ekstra kohtelua, kiitos liikkeen pitäjälle. Sitten , kun siirryin kunnalliselle polelle tein saman tiedustelun fysioterapeutti sanoi ei tarvi otta pöksyjä pois.
 

Yhteistyössä