Miten ootte hierojalla?

  • Viestiketjun aloittaja neilikka
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Mun hieroja ainakin käyttää hierontaöljyä, joten ilman muuta otan myös rintsikat pois. Johan ne olis ihan öljyssä jos päälle jättäisin, eikä se hierontakaan kyllä onnistuisi. Farkut on tietysti jalassa, kun yläkroppaa vaan hierotaan.
Hierooko teillä muilla hierojat sit ilman öljyä, kun voitte jättää rintsikat päälle? Eikö se tunnu inhottavalta? Niin ja naishieroja mulla on ollut aina, mut mikä ettei voisin miehellekin mennä.
 
myös tänään käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Tänään käynyt:
Minä jätän vain pikkuhousut jalkaan hieronnassa. Rintsikat painaa minusta inhottavasti maatessa (siis kaarituolliset), joten parempi ottaa nekin pois. Eikä tarvii sitten availla ja sulkea hieronnan aikana.
Mäkin kävin tänään. Kokohieronta päästä varpaisiin. Silloin riisun alasti, helpompi hieroa. En osaa häpeillä, vaikka mieshieroja. Pyyhe tietysti peittona.
 
hui hui
Alkuperäinen kirjoittaja myös tänään käynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Tänään käynyt:
Minä jätän vain pikkuhousut jalkaan hieronnassa. Rintsikat painaa minusta inhottavasti maatessa (siis kaarituolliset), joten parempi ottaa nekin pois. Eikä tarvii sitten availla ja sulkea hieronnan aikana.
Mäkin kävin tänään. Kokohieronta päästä varpaisiin. Silloin riisun alasti, helpompi hieroa. En osaa häpeillä, vaikka mieshieroja. Pyyhe tietysti peittona.
Mä en kyllä mieshierojalla uskaltas riisua. Se kurkkis kuitenkin ja mua hävettäis. Käyn naishierojalla ja silloinkin jätän mahdollisimman paljon vaatteita päälle. Eihän niistäkään tiedä. Alavartaloa en anna hieroa.

 
Säännöllisesti hierojalla
Olen käynyt muutaman vuoden säännöllisesti eri paikoissa lähinnä kokovartalohieronnoissa (hieroja, urheiluhieroja, fysioterapeutti tai OMT) ja itse olen kokenut viime aikoina luontevimmaksi olla kokonaan ilman vaatteita. Alushousut tuntuivat nimittäin aina olevan väärässä paikassa pakaroita/alaselkää hierottaessa. Itse en ole kokenut asiassa mitään seksuaalista, koska ko. tarpeet olen onneksi saanut aina tyydytettyä vaimoni kanssa. Ymmärrän kyllä täysin myös niitä, ketkä haluavat pitää alushousut jalassa hieronnan ajan.
 
hieroja
Mä olen pyytänyt asiakkaitani riisumaan alusvaatteisilleen mikäli tuntuu ettei ne vaatteet millään päältä lähde,vaatteiden päältä kun ei hierota. Olen sitten noita rintaliivejä aukonut niin ettei asiakas siitä nolostu. Totuus on että se öljy ei tunnu kivalta vaatteissa ja lisäksi vaikeuttaa työtäni.
 
hieroja
Alkuperäinen kirjoittaja hieroja:
Mä olen pyytänyt asiakkaitani riisumaan alusvaatteisilleen mikäli tuntuu ettei ne vaatteet millään päältä lähde,vaatteiden päältä kun ei hierota. Olen sitten noita rintaliivejä aukonut niin ettei asiakas siitä nolostu. Totuus on että se öljy ei tunnu kivalta vaatteissa ja lisäksi vaikeuttaa työtäni.

siis koko vartalohieronnassa,toki saa jättää housut/paidan päälle jos hierotaan vaan tiettyä osaa kehosasta kuten ala- tai yläraajoja
 
Nauttija
itse aina nappaan tissikset pois, se on jotenkin mukavempaa olla ilman niitä ei sitten tarvi hierojan siinä pipeltää hakasia... jos se oikeasti näistä rinnoiksi sanotuista nahkapusseista jotai erkkiä saa niin go ahead, hyvä että ottaa eteen ;) :D
kokovartalo hierontaan jos menen niin jalkaan jää jotkut kauniit stringit.. joskus kiusallaankin laitan sievemmät, josko sitten miellyttääkseni ainoalla ruumiinosallani joka on nätti :) siunattu täydellisellä pepuskilla *oamsta mielestä*
ja täytyy sanoa että kyllä sitä joskus mielikuvitus on laukannut hurjemminkin kun on oikein hyvännäköinen hunkki ollut käsittelemässä.. :p itse olen niitä ihmisiä jotka höpöttelevät hierojalla, jotkut eivät puhu ollenkaan, minä senkin edestä. Toki kysyn hierojalta ensin pitääkö keskustella session aikana, niihinkin olen törmännyt jotka ovat hiljaa kuin männyt. Silloin itse kyllä pitänyt kans suuta soukemmalla... ups nyt taas eksyin aiheesta sorry :)
 
Hierontaa terveyden tähden
Olen jo vuosia käynyt erilaisilla hierojilla vaivojeni tähden ja välillä myös fysioterapiaakin olen saanut ihan lääkärin lähetteellä. Yleensä hieroja sanoo mitä vaatetta pitää ottaa pois ja on ollut sekä mies- että naishierojia. He ovat aika neutraaleja tyyppejä ja useimmat melko puheliaita myös, sosiaalisia siis luonteeltaan. Oliskin kiva joskus käydä hierojalla, joka ei puhuisi mitään ja antaisi vaikka nukahtaa siihen hierontapöydälle ! Ihaninta olisi, jos pääsisi jonnekin meren rannalle lämpöön hierottavaksi ja mikä ettei myös sitten eroottistakin hierontaa mielelläni joskus kokeilisin.. Olisi varmaan ihanaa !!
 
niin minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Nauttija:
itse aina nappaan tissikset pois, se on jotenkin mukavempaa olla ilman niitä ei sitten tarvi hierojan siinä pipeltää hakasia... jos se oikeasti näistä rinnoiksi sanotuista nahkapusseista jotai erkkiä saa niin go ahead, hyvä että ottaa eteen ;) :D
kokovartalo hierontaan jos menen niin jalkaan jää jotkut kauniit stringit.. joskus kiusallaankin laitan sievemmät, josko sitten miellyttääkseni ainoalla ruumiinosallani joka on nätti :) siunattu täydellisellä pepuskilla *oamsta mielestä*
ja täytyy sanoa että kyllä sitä joskus mielikuvitus on laukannut hurjemminkin kun on oikein hyvännäköinen hunkki ollut käsittelemässä.. :p itse olen niitä ihmisiä jotka höpöttelevät hierojalla, jotkut eivät puhu ollenkaan, minä senkin edestä. Toki kysyn hierojalta ensin pitääkö keskustella session aikana, niihinkin olen törmännyt jotka ovat hiljaa kuin männyt. Silloin itse kyllä pitänyt kans suuta soukemmalla... ups nyt taas eksyin aiheesta sorry :)
Mietitkö koskaan laukkaako hierojan mielikuvitus? Onko havaintoja... Mitäs sitten teet, höpötätkö lisää;-)

 
rentoutusta
Musta hieronta on tosi rentouttavaa ja siksi nautiskelenkin siitä hiljaa, lähes nukkuen. Rentouttavaa on myös, että on harvoja paikoja missä voi olla rennosti myös alasti. Nautin siitäkin. En ole kokenut siinä mitään ihmeellistä ja tosiaan mitkään vaatteet ei sotkeennu, kun minun hierojani ainakin käyttää runsaastikin öljyä. Useimmiten käyn naishierojalla, mutta nyt on ollut pitkään mieshieroja. Käyn pari kertaa kuussa nauttimassa.
 
edelliselle
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ikinä en ole hierojalla ollut enkä mene! :x
Paitsi omassa sängyssä saa rakastaja minnuu hieroa.Mutta ainoastaan jalkojen välistä :p
Paljonkos silloin käytetään öljyä? Toivottavasti otteet on hellemmät.

 
luonnollisesti
Se miten hierojalle pukeutuu tai mitä riisuu lienee jokaisen oma asia. Minä otan kokohieronnassa aina kaikki pois oli sitten mies tai nainen. Puolihieronnassa jätän pikkarit ja housut, jos ne on esim. collarit. Se on rentouttavaa. Kurkkikoon ken huvittaa, mutta luotan kyllä hierojiin.
 
riisuminen normaalia
Olen käynyt elämäni aikana useita kertoja fysioterapeutilla. Yleensä riisun kalsareille, jos hierotaan. Yleensä hoitaja kääntyy selin siksi aikaa, kun riisun. Kaikki käyttämäni ammattilaiset ovat suhtautuneet yleensä neutraalisti riisumiseen. Jos huomaisin, etttä olisivat epäasiallisia vaihtaisin hoitajaa. En oikein ymmärrä mikä tuossa riisumisessa niin ihmeellistä on.
 
tepu
Alkuperäinen kirjoittaja riisuminen normaalia:
En oikein ymmärrä mikä tuossa riisumisessa niin ihmeellistä on.
No nimenomaan et ymmärrä, koska sulle se on ihan normaalia, mutta kaikki ei vain osaa ajatella sitä sillä tavalla vaikka yrittää kuinka ajatella sen olevan normaalia ja vastapuolen olevan ammattilainen ja nähneen vaikka minkä näkösiä ihmisiä.
Se vaan tuntuu vastenmieliseltä ja nololta, thats it.
 
naiselle kiitos!
käyn naishierojalla niska-selkä-hartia hieronnassa.
Otan vain paidan pois, hän avaa rintsikat ja laittaa ne kiinni hieronnan päätyttyä.
Miehelle en menisi ollenkaan, ajattelen että ovat kovakouraisempia.
Kokovartalohierontaa en ottaisi varmaan ollenkaan vaikka mieli tekisikin. Olen niin häveliäs etten kehtaa riisua. Tiukkaa tekee jo lääkärilläkin, etenkin jos lääkäri on mies ja pitää riisua paitaa pois, saati sitten rintsikoita.. alushousuista puhumattakaan.
 
Kullervo

Mä en kyllä mieshierojalla uskaltas riisua. Se kurkkis kuitenkin ja mua hävettäis. Käyn naishierojalla ja silloinkin jätän mahdollisimman paljon vaatteita päälle. Eihän niistäkään tiedä. Alavartaloa en anna hieroa.

[/quote]


Kyllä kuule kannattaa ihan vaan ilkosilleen laittautua ja antaa ammattilaisen hoitaa työnsä, molemmille parempi ja etenkin sinulle rakas ystävä, että voit täysin rentoutua siinä käsittelyssä. Mikään ei poista stressiä paremmin kuin
hyvin tehty ja ilman mitään häiriötekijöitä suoritettu kokovartalohieronta!
Varsinkin kun taustalla soi rauhoittava klassinen musiikki...
 
Kullervo

Mä en kyllä mieshierojalla uskaltas riisua. Se kurkkis kuitenkin ja mua hävettäis. Käyn naishierojalla ja silloinkin jätän mahdollisimman paljon vaatteita päälle. Eihän niistäkään tiedä. Alavartaloa en anna hieroa.

[/quote]


Kyllä kuule kannattaa ihan vaan ilkosilleen laittautua ja antaa ammattilaisen hoitaa työnsä, molemmille parempi ja etenkin sinulle rakas ystävä, että voit täysin rentoutua siinä käsittelyssä. Mikään ei poista stressiä paremmin kuin
hyvin tehty ja ilman mitään häiriötekijöitä suoritettu kokovartalohieronta!
Varsinkin kun taustalla soi rauhoittava klassinen musiikki...
 
Kati ja Masa
Me käydään vaimon kans samalla hierojalla (mies) ja yleensä meillä on ajat peräkäin, jos vain saadaan niin. Hoitoalan työstä ja lenkkeilystä johtuen paikat on joskus aika jumissa, niin aina on otettu kokohieronta ja silloin meill on tapana riisua ihan kaikki vaatteet pois. On paljon helpompi olla hierottavana ja hierojankin on paljon helpompi tehdä työnsä, kun alasti siinä penkillä. Rasvaa kun käytettään, niin eipä sotkeudu vaatteetkaan. Pyyhkeethän tulee tietysti päälle. Ei me ainakaan ole osattu sitä mitenkään hävetä tai vaivautua tilanteesta.
 
Teen hierojan hommia, ja mitä vaatteita asiakas jättää/ottaa pois päältä riippuu ihan siitä mitä hierotaan. Jos annan niska-hartia hieronnan: ylävartalo paljaaksi, housut voi jättää jalkaan. Vyön kehoitan avaamaan, ettei solki mahallaan maatessa rupea painamaan.
Kokovartalohieronnassa voi jättää alushousut jalkaan, ja kysyn haluavatko pakaroita hierottavan. Ja jos joudun alushousuja 'rullaamaan' sanon sen kyllä, etteivät säikähdä..!Ja muutenkin selostan mitä tulee tapahtumaan. Ei mitään yllätysliikkeitä:).
Jotkut makaavat rentona, jopa nukahtavat, toisilla riittää juttua.
Asiakkaan riisutuessa teen 'jotakin muuta' (järjestelen öljypulloja, viikkailen pyyhkeitä).
Mulla käy miehiä ja naisia.Ihan hyvin on tähän mennessä homma hoitunut. Tyytyväisiä ovat sekä asiakas, että hieroja!!
 

Yhteistyössä