Miten ootte hierojalla?

  • Viestiketjun aloittaja neilikka
  • Ensimmäinen viesti
neilikka
Ujosteletteko hierojalla? Mä riisun aina kyllä alasti hierojalla, kun on koko hieronta. On sitten mies tai nais hieroja. Pyyhe on strategisten paikkojen peittona, paitsi kun pakaroita hierotaan. Mitenkäs te muut?
 
naishierojalla oon käyny mut mun selkä ei tykkää siitä mahalleen olemisesta, jos on koko hieronta niin alkkarit o jalassa muuta ei ole. Mies hierojalla en käy lainkaan
 
Meri-Kaisla harmaana
Pikkuhousut on aina jalassa. Rintsikat pidän, jos en saa ohjeeksi ottaa niitä pois. Yleensä kyllä kertovat mitä pitää ottaa ja mitä saa jättää. Olen käynyt mies- ja naishierojalla.
 
No mä oon käynyt mieshierojalla. Ihan asiallinen ja mukava on. Ja oikein hyvä hieroja, on esim. saanut hierottua noita mun lapaluun tyviä jotka ei ensin kestänyt kosketusta lainkaan. Eli oon käynyt nyt sillä, koskapa tietää miten mun lihaksia saa hierottua. Niin ja housut on jalassa kyllä.. ;)
 
tinu
Aluks olin pikkuhousut jalassa, mutta muutaman kerran jälkeen otin pois, kun siten on helpompi hieroa. Nykyään käyn mieshierojalla. On niin hyvä. Ei hävetä, ei oo tullut mitään vahinkokosketteluja tms.
 
tuittu
Mää käyn mieshierojalla ja yleensä hierottavana on selkä/niska. Otan paidan pois, mutta rintsikat pidän. Hieroja sit avaa hakasen, niin et pystyy hieroa ja laittaa sen takas kiinni.

Näin on kaikki hierojat toimineet joilla olen käynyt.
 
hiiru
Yläosan riisun aina paljaaksi. Stringit on monesti, mutta nykyään nekin olen ottanut pois kokovartalohieronnassa. Viimeaikoina on ollut miespuolinen, vaikkakin enempi on tullut käytyä naishierojalla.
 
ellu
Jos olen kokovartalohieronnassa niin otan kaikki pois. Helpompi hieroa ja ei tarvitse rintsikoita tai pikkareita kesken kaiken nykiä. Hierojat on aika hienovaraisia. Jos kurkkii, niin kurkkikoon. Ai niin, molempia on ollut, nais ja mieshierojia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuittu:
Mää käyn mieshierojalla ja yleensä hierottavana on selkä/niska. Otan paidan pois, mutta rintsikat pidän. Hieroja sit avaa hakasen, niin et pystyy hieroa ja laittaa sen takas kiinni.

Näin on kaikki hierojat toimineet joilla olen käynyt.
Sama täällä.Mä en yleensä käy mies hierojilla mut tälle sain niskojen ja selän kautta lähetteen joten oli pakko mennä vaikka on mies.Mut siihenkin on jo tottunut yllätys yllätys.
 
lalaa
Alkuperäinen kirjoittaja menossa:
Kannattaaks sit laittaa hienommat pikkarit, kuin ne kuluneet slogit. Riisutaanko siellä sermin takana?
Ennen hierojalle menoa käyn suihkussa tai saunassa. Ajelen karvat pesun yhteydessä. Sitten puhtaat hipsterit tai stringit alusasuksi.
Riisudun ujostelematta alasti jos kokovartalokäsittely. Yläkroppa paljaaksi selkä ja ylävartalon hieronnassa. Nyt viimeeksi olen käynyt naispuolisella, mutta talven aikana oli 5 krt. mies. Pieni verholla suojattu (kuin sovituskoppi) tila on riisutumiseen yleensä.
 
Aikanaan kun kävin sillosen työnantajan piikkiin selkä-niska-hartia-seudun fysikaalisessa hoidossa / hieronnassa, niin riisuin kyllä koko yläosaston paljaaksi. Kyseessä oli naishieroja kylläkin ja hyvä sellainen olikin. Mieshierojalla jättäisin rintsikat päälle, aukokoon sit itse, eihän se hierominen onnistu muuten.
 
Mulle oli aikanaan kova juttu mennä hierojalle... Se että tää mies sattuu olemaan mun luokkakaverin isä, ei paljon tilannetta helpottanut.
Paidan heitin pois, rintsikat avasi sitten hieroja. Ihan hyvä juttu siihen asti kunnes piti pukea takas päälle, huoneessa ei ollut mitään sermiä tai muuta jonka takana pujotella ritsikat takaisin :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuittu:
Mää käyn mieshierojalla ja yleensä hierottavana on selkä/niska. Otan paidan pois, mutta rintsikat pidän. Hieroja sit avaa hakasen, niin et pystyy hieroa ja laittaa sen takas kiinni.

Näin on kaikki hierojat toimineet joilla olen käynyt.
Juuri näin mullakin. Olenkin ollut vain hartiahieronnassa.
 
hierottu
Alkuperäinen kirjoittaja menossa:
Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Mieshierojalla käyn ja stringit on jalassa. Eka kerralla oli ihan tavalliset pikkupöksyt, jotka pakaroiden hieronnan ajaksi piti laskea alemmas.
Onko stringit siis kaikkein kätevimmät?
Ennen pidin stringejä, koska hieroja sanoi niiden olevan vähiten tiellä hierottaessa alaosaa.
Nyt (kuten tälläkin viikolla) olen riisunut nekin pois. Nolottaa kun suurenmalliset häpyhuulet kuitenkaan eivät pysy niiden stringien sisällä, joten aivan sama kun heittää nekin pois.
 

Yhteistyössä