Miten onkin tyttövauvalle vaikeaa keksiä nimi! Niin paljon valinnanvaraa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saa sanoa mielipiteensä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saa sanoa mielipiteensä

Vieras
Ehdolla Venla, Anni, Lotta, Ellen...

Tosin Annille ja Lotalle ei ole toisesta nimestä tietoa, Adele tai Vanessa eivät taida oikein sopia...

Tää on ihan älyttömän hankalaa! :headwall:

Venla on tosi kaunis nimi, jota aikanaan harkitsin omallenikin. Onneks en antanut, sillä nyt kun ystävän tyttö on sen niminen, niin tuo nimi meinaa takertua kurkkuun sanoessa, varsinkin jos pitää taivuttaa. En tiedä miks, se vaan tökkii.

Lotta on kiva. Se on yhtenä vaihtoehtona mullakin kakkoselle, jos sattuu oleen tyttö.

Kukas se taannoinen kansanedustaja olikaan, jonka sukunimi on Karttunen. Hänellä on leikki-ikäinen tyttö jonka nimi on Anni Vanessa (molempia nimiä on tarkoitus käyttää kutsumanimenä).

Kiitti ehdotuksista, ja täytyy itsekin vielä makustella tuota Anni Vanessaa enempi, jos ne nimet alkaiskin sopia suussa yhteen! :D

Kaikille muille etunimille on kyllä toiset nimet mietittyinä, paitsi Lotalle ja Annille. Mutta minkä nimiyhdistelmän antaa lapselle - se onkin jo toinen juttu. Miten te ootte päätyneet lopulliseen valintaanne?

Tuo Anni-Lotta ei muuten kuulosta yhtään hassummalta, oikeastaan tosi ihana! Emme vaan aatelleet yhdysnimeä antaa (vai mikä onkaan oikea termi), mutta voisihan sitäkin harkita. ;)

Anni, Lotta, Ellen, Venla.

Ihan kauniita nimiä, mutta minun makuuni liian yleisiä. Mutta kuten tunnettua, makuja on monenlaisia :) Sinänsä nimissä ei ole yhtään mitään vikaa.

Haluatko näille nimille toisia nimiåä ehdotukseksi vai vielä uusia etunimiä mietittäväksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mitenkäs ois Anni Ellen?

Venla ois kans hyvä, mutta mikään noista sun vaihtoehdoista ei mun korvaan natsaa siihen. Ehkäpä esim. Venla Emilia vois käydä?

Siis Venlalle ja Ellenille on tokat nimet jo valmiina (en kirjoittanut niitä tänne), mutta Lotalle ja Annille ei. Eli Anni, Lotta, Adele ja Vanessa ovat "parittomia" nimiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hop:
Anni, Lotta, Ellen, Venla.

Ihan kauniita nimiä, mutta minun makuuni liian yleisiä. Mutta kuten tunnettua, makuja on monenlaisia :) Sinänsä nimissä ei ole yhtään mitään vikaa.

Haluatko näille nimille toisia nimiåä ehdotukseksi vai vielä uusia etunimiä mietittäväksi?

En uusia etunimiä halua enää mietittäväksi, kun näissäkin on liikaa pähkäiltävää! :D Mutta Annille ja Lotalle toivoisin toisia nimiä, kun nuo Vanessa ja Adele mistä tykkään eivät Annin ja Lotan kanssa minun mielestäni kovin hyvin sovi yhteen.

Venlalle ja Ellenille mulla on siis jo mietittynä tokat nimet.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mitenkäs ois Anni Ellen?

Venla ois kans hyvä, mutta mikään noista sun vaihtoehdoista ei mun korvaan natsaa siihen. Ehkäpä esim. Venla Emilia vois käydä?

Siis Venlalle ja Ellenille on tokat nimet jo valmiina (en kirjoittanut niitä tänne), mutta Lotalle ja Annille ei. Eli Anni, Lotta, Adele ja Vanessa ovat "parittomia" nimiä.

Ahaa! Minä käsitin, että Venla, Anni, Lotta ja Ellen ovat etunimiksi sopivia ja Adele ja Vanessa toiseksi nimeksi. Mietinkin kuinka yhdistät ne. :D