V
vierailija
Vieras
Hän on valmistunut media-assistentiksi (3 vuoden opinnot) ja sen jälkeen suorittanut audiovisuaalien viestinnän perustutkinnon (2 vuotta).Onko se oikeesti kouluttamaton?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän on valmistunut media-assistentiksi (3 vuoden opinnot) ja sen jälkeen suorittanut audiovisuaalien viestinnän perustutkinnon (2 vuotta).Onko se oikeesti kouluttamaton?
Oletpa pihalla. Pisaran malliset implantit on ihan yleisiä. Riippuu rintojen omasta mallista, mikä parhaiten sopii.Avasin ketjun vahingossa enkä tiedä yhtään mistä ketjussa on kyse, mutta kommentoin pisaranmuotoisia rintoja. Ne ovat suomeksi sanottuna riippurinnat (ylhäältä kapeat ja alhaalta leveämmät), joten kukaan tuskin niitä varta vasten haluaa itselleen implanttina asentaa...
Älä yhdistä tälläisiä Erikaan kumminkansa.Oletpa pihalla. Pisaran malliset implantit on ihan yleisiä. Riippuu rintojen omasta mallista, mikä parhaiten sopii.
Ite käsitin kyl sivuilta et toi audiovisuaalinen tutkinto nimenomaan liittyi tähän mediassistentin tutkintoon eli sen erikoistumisala ja niin googlekin kertoo elikkä tuskin mitään viiden vuoden opintoja vaatinut kumminkaan.Hän on valmistunut media-assistentiksi (3 vuoden opinnot) ja sen jälkeen suorittanut audiovisuaalien viestinnän perustutkinnon (2 vuotta).
ElämänkoululainenOnko se oikeesti kouluttamaton?
Näin on ja Erikalla on luonnostaan riiput niin pisara tuo terhakkuutta.Oletpa pihalla. Pisaran malliset implantit on ihan yleisiä. Riippuu rintojen omasta mallista, mikä parhaiten sopii.
Aidot onpi hällä, pölö.Näin on ja Erikalla on luonnostaan riiput niin pisara tuo terhakkuutta.
On ne aika töröllä kuitenkin.Näin on ja Erikalla on luonnostaan riiput niin pisara tuo terhakkuutta.
On kyllä ihan oikeita koulujakin käynyt. Toisin kuin ilmeisesti sinä.Elämänkoululainen
Housussas on törö.On ne aika töröllä kuitenkin.
Olet oikeassa ja minä olin väärässä implanttien suhteen. Ei kuulu erikoisalaani.Oletpa pihalla. Pisaran malliset implantit on ihan yleisiä. Riippuu rintojen omasta mallista, mikä parhaiten sopii.
Mä muistelen lämmöllä joensuulaista nuoruuden heilaani, jolle olin eukko. Ihana tyyppi se oli -lienee edelleen, eikä sovinismista tietoakaan. Ne vaan on miehet Pohjois- Karjalassa tuollaisia. Välittömiä, mukavia ja emäntiään/eukkojaan arvostavia.Maailman kamalin sana emäntä. Huomautin tästä kerran yhdelle Joensuulaiselle miehelle joka tuota sanaa käytti. Hirveä puolustelu, että sehän tarkoittaa vaan kaikkea hyvää. No olen kyllä eri mieltä. Se mies onkin hirveä sovinistiäijä.
Ei implantit kestä vanhaksi asti, ne päivitetään tasaisin väliajoin.En tiedä miksi täällä puhutaan implanteista. Ajatelkaa miten hassut sellaiset pisarat on sitten mummona. Tyhjät riipat joiden sisällä on pallot.
Niitä voi kyllä muokata tai ottaa poisEn tiedä miksi täällä puhutaan implanteista. Ajatelkaa miten hassut sellaiset pisarat on sitten mummona. Tyhjät riipat joiden sisällä on pallot.
No mieti sitten yläpallero, josta lähtee alaspäin riippa.En tiedä miksi täällä puhutaan implanteista. Ajatelkaa miten hassut sellaiset pisarat on sitten mummona. Tyhjät riipat joiden sisällä on pallot.
Hyi, en ikinä ottas joka sanoo emäntä vaikka kuinka arvostasMä muistelen lämmöllä joensuulaista nuoruuden heilaani, jolle olin eukko. Ihana tyyppi se oli -lienee edelleen, eikä sovinismista tietoakaan. Ne vaan on miehet Pohjois- Karjalassa tuollaisia. Välittömiä, mukavia ja emäntiään/eukkojaan arvostavia.
Aika ikävän näköinen on jos pois ottaa. Jäljelle jää kuoppa ja nahkapussi. Eli kun kerran ottaa silarit, ne joutuu uusimaan aina uudelleen ja ottamaan riskin anestesiasta ja epäonnistuneesta leikkauksesta yhä uudelleen. Niin kauan aikaa kunnes anestesiaa ei enää kukaan itseään kunnioittava lääkäri suostu esteettisistä syistä tekemään. Suomessa ainakaan.Niitä voi kyllä muokata tai ottaa pois