K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Avasin ketjun vahingossa enkä tiedä yhtään mistä ketjussa on kyse, mutta kommentoin pisaranmuotoisia rintoja. Ne ovat suomeksi sanottuna riippurinnat (ylhäältä kapeat ja alhaalta leveämmät), joten kukaan tuskin niitä varta vasten haluaa itselleen implanttina asentaa...
Oletpa pihalla. Pisaran malliset implantit on ihan yleisiä. Riippuu rintojen omasta mallista, mikä parhaiten sopii.

Hän on valmistunut media-assistentiksi (3 vuoden opinnot) ja sen jälkeen suorittanut audiovisuaalien viestinnän perustutkinnon (2 vuotta).
Ite käsitin kyl sivuilta et toi audiovisuaalinen tutkinto nimenomaan liittyi tähän mediassistentin tutkintoon eli sen erikoistumisala ja niin googlekin kertoo elikkä tuskin mitään viiden vuoden opintoja vaatinut kumminkaan.

Oletpa pihalla. Pisaran malliset implantit on ihan yleisiä. Riippuu rintojen omasta mallista, mikä parhaiten sopii.
Olet oikeassa ja minä olin väärässä implanttien suhteen. Ei kuulu erikoisalaani.

Mutta pisaran malli on se rintojen malli, josta tulee herkästi roikkuva, koska se sijoittuu pienelle alalle rintakehän alueella ja ihoon kohdistuu silloin enemmän painetta. Saman efektin luulisi tapahtuvat myös implantin kanssa (iho venyy). Niin luonnollista pisaramallia tuskin halutaan, että nänni osoittaa alaspäin :)

Maailman kamalin sana emäntä. Huomautin tästä kerran yhdelle Joensuulaiselle miehelle joka tuota sanaa käytti. Hirveä puolustelu, että sehän tarkoittaa vaan kaikkea hyvää. No olen kyllä eri mieltä. Se mies onkin hirveä sovinistiäijä.
Mä muistelen lämmöllä joensuulaista nuoruuden heilaani, jolle olin eukko. Ihana tyyppi se oli -lienee edelleen, eikä sovinismista tietoakaan. Ne vaan on miehet Pohjois- Karjalassa tuollaisia. Välittömiä, mukavia ja emäntiään/eukkojaan arvostavia.

Niitä voi kyllä muokata tai ottaa pois
Aika ikävän näköinen on jos pois ottaa. Jäljelle jää kuoppa ja nahkapussi. Eli kun kerran ottaa silarit, ne joutuu uusimaan aina uudelleen ja ottamaan riskin anestesiasta ja epäonnistuneesta leikkauksesta yhä uudelleen. Niin kauan aikaa kunnes anestesiaa ei enää kukaan itseään kunnioittava lääkäri suostu esteettisistä syistä tekemään. Suomessa ainakaan.

Yhteistyössä