eli, miksi juuri sinä olet ( naapurin kyylän/ystäviesi/äitisi/neuvolan mielestä) kelvoton, täysin paska äiti joka kasvattaa lapsensa kieroon. mie aloitan:
- kaksivuotiaani saa säännöllisen epäsäännöllisesti kahvia. tyttö saa myös nakkeja, suklaavanukkaita ja jopa pillimehun silloin tällöin . ruoka maustetaan reilusti, perunamuussiinkin pistetään voita
- tyttö juo päivisin mukista, öisin tuttipullosta (yövesi)
- olen lakannut tytön varpaankynnet (itse pyysi )
- emme ulkoile joka päivä ( tarkoittaen puistossa kökkimistä, saatamme kyllä käydä päivittäin rattailla kaupassa tai mennä pyörimään keskustaan)
- tyttö on katsonut sylissäni c.s.i:tä, criminal mindsia ja housea
- kello on joskus 22.30, ennenkuin neiti menee sänkyyn
- veimme lapsen ensimmäisen kerran saunaan viiden kuukauden iässä
- unohdan välillä, että lasta pitää käyttää neuvolassa
- kesällä tyttö oli alasti rannalla ja pissaili ympäriinsä
- annan tytön olla yksin suihkussa
- tyttö nukkuu välissämme, vaikka omakin sänky on
- hoen saatanaa niin tiuhaan, että kumma kun jokin sarvipää ei ole jo pompannut jostain.. en lapselle, mutta lapsen kuullen
- telkkari on meillä auki aamusta iltaan & tyttö saattaa tuijottaa tuntitolkulla piirrettyjä dvd:ltä
- tyttö on kuunnellut jo kohdussa heviä, goottirokkia, suomirokkia tms
- kaksivuotiaani saa säännöllisen epäsäännöllisesti kahvia. tyttö saa myös nakkeja, suklaavanukkaita ja jopa pillimehun silloin tällöin . ruoka maustetaan reilusti, perunamuussiinkin pistetään voita
- tyttö juo päivisin mukista, öisin tuttipullosta (yövesi)
- olen lakannut tytön varpaankynnet (itse pyysi )
- emme ulkoile joka päivä ( tarkoittaen puistossa kökkimistä, saatamme kyllä käydä päivittäin rattailla kaupassa tai mennä pyörimään keskustaan)
- tyttö on katsonut sylissäni c.s.i:tä, criminal mindsia ja housea
- kello on joskus 22.30, ennenkuin neiti menee sänkyyn
- veimme lapsen ensimmäisen kerran saunaan viiden kuukauden iässä
- unohdan välillä, että lasta pitää käyttää neuvolassa
- kesällä tyttö oli alasti rannalla ja pissaili ympäriinsä
- annan tytön olla yksin suihkussa
- tyttö nukkuu välissämme, vaikka omakin sänky on
- hoen saatanaa niin tiuhaan, että kumma kun jokin sarvipää ei ole jo pompannut jostain.. en lapselle, mutta lapsen kuullen
- telkkari on meillä auki aamusta iltaan & tyttö saattaa tuijottaa tuntitolkulla piirrettyjä dvd:ltä
- tyttö on kuunnellut jo kohdussa heviä, goottirokkia, suomirokkia tms
Viimeksi muokattu: