Miten on mahdollista että jotkut ei käytä KOSKAAN meikkiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en mäkään ihan ymmärrä niitä, jotka ei koskaan meikkaa. Ei siis esim juhliin tms. Näyttää aika kököltä että on kivat vaatteet ja tukka laitettu mutta naama on halju kun sille ei ole tehty mitään.

toi on kyllä totta et näyttää hassulta jos ei meikkii ja muuten laittautunut. mut kaikki ei tunne oloaan KAUNIIKSI vaikka olisi meikkiä. esim. meikit ei oo mun siskon juttu. se ei meikkaa koskaan. ja silti todella kaunis nuori nainen =) mutta mun siskolla onkin tummemmat ripset ja oikeestaan aina punaset posket ja hyvä iho, joten ei sen tarvi mitään piirteitä korostaa meikeillä kun on luonnostaan väriä ;)

No, minä kyllä oon nähnyt todella kauniita ihmisiä täysin ilman meikkiä. Tunnen paljo esim vanhoillislestadiolaisia (nehän ei meikkaa), ja oikeesti ei monetkaan heistä edes tarvi meikkiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
No, minä kyllä oon nähnyt todella kauniita ihmisiä täysin ilman meikkiä. Tunnen paljo esim vanhoillislestadiolaisia (nehän ei meikkaa), ja oikeesti ei monetkaan heistä edes tarvi meikkiä!

jaa että usko tekee naamasta nätin ... :o

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:

jaa että usko tekee naamasta nätin ... :o

:headwall:

Yhteistyössä