M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:en oo ikinä edes kokeillu![]()
Äkkiä sitten maskaran ostoon ettet näytä ihan karseelta! Huulipuna vois kans olla ihku.
Alkuperäinen kirjoittaja MöhköPossu:Alkuperäinen kirjoittaja miz:Alkuperäinen kirjoittaja miz:peesaa kaikkia ylläolevia
![]()
Paitsi päätöntä... oon mä joskus koittanu .*nolo*
Mut päätön miks eit koittais? ties vaikka sopis sulle ja sust tulis ihan ihqu.![]()
tai sit se on luonnonkaunis![]()
![]()
B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en mäkään ihan ymmärrä niitä, jotka ei koskaan meikkaa. Ei siis esim juhliin tms. Näyttää aika kököltä että on kivat vaatteet ja tukka laitettu mutta naama on halju kun sille ei ole tehty mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten on mahdollista, että joku minä vaan jaksaa kysellä tyhmiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:No, minä kyllä oon nähnyt todella kauniita ihmisiä täysin ilman meikkiä. Tunnen paljo esim vanhoillislestadiolaisia (nehän ei meikkaa), ja oikeesti ei monetkaan heistä edes tarvi meikkiä!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:No, minä kyllä oon nähnyt todella kauniita ihmisiä täysin ilman meikkiä. Tunnen paljo esim vanhoillislestadiolaisia (nehän ei meikkaa), ja oikeesti ei monetkaan heistä edes tarvi meikkiä!
jaa että usko tekee naamasta nätin ...![]()