S
surullinen
Vieras
Vanha koira sairastui yllättäen ja pelkään pahinta. Nyt yötä vasten ei lähdetä lääkäriin, koska koira on suhteellisen virkeä, mutta huomenna on varmaan lääkärireissu edessä ja en ole ihan varma tuleeko koira sielä enää kotiin. Jos näin käy, mitä ihmettä minä sanon meidän 3-vuotiaalle. Lapsi ei ole koskaa onneksi joutunut tekemisiin tälläisen asian kanssa. Mitä minä voin sanoa näin pienelle lapselle? Miten selitän asian niin, ettei häntä ala pelottaa? Tiedän, että itkemättä en pystyisi asiaa hänelle kertomaan ja pelkään, että lapsi ahdistuu, jos lapsi näkee mun itkevän.
Tiedän, että se on vain koira. Mutta se on rakas perheenjäsen ja ollut meillä melkein 10 vuotta. Jos tilanne on oikeasti niin paha kuin miltä nyt näyttää, edessä on suuri suru. Siitä huolimatta, että se on VAIN koira.
Tiedän, että se on vain koira. Mutta se on rakas perheenjäsen ja ollut meillä melkein 10 vuotta. Jos tilanne on oikeasti niin paha kuin miltä nyt näyttää, edessä on suuri suru. Siitä huolimatta, että se on VAIN koira.