Miten olet valmistautunut jos musu alkaa ampumaan rynkyllä Prismassa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Not really. Mutta toivon sydämestäni, että jos tänne kohdistuu isku, niin sä olet yksi uhreista. Ei menetettäis ketään tärkeää :)
Viimeistään tämä kommenttisi kertoo, ettet ole noita terroristeja yhtään parempi. Teitä persuääliöitä ei kiinnosta ihmisten suru vaan se, että "oltiin taas oikeassa".

Sinun siivoamisestasi olisi ainoastaan hyötyä yhteiskunnalle, yksi sosiaalituen riippakivi vähemmän.
 
vierailija
Viimeistään tämä kommenttisi kertoo, ettet ole noita terroristeja yhtään parempi. Teitä persuääliöitä ei kiinnosta ihmisten suru vaan se, että "oltiin taas oikeassa".

Sinun siivoamisestasi olisi ainoastaan hyötyä yhteiskunnalle, yksi sosiaalituen riippakivi vähemmän.
Tässähän on suvaitsevaiselle hyvä tilaisuus tuomita kaikki toisin ajattelijat. Kukas se nyt kerkesikään twiitata että kamalaa kun jotkut käyttävät Pariisin iskuja oman agendansa ajamiseen. jeps vasemmistoa. Hehän eivät ikinä siihen syyllisty. Näitäkään tapahtumia ei olisi jos hieman mietittäisiin keitä Eurooppaan marssiin ilman mitään papereita.
 
vierailija
Tässähän on suvaitsevaiselle hyvä tilaisuus tuomita kaikki toisin ajattelijat. Kukas se nyt kerkesikään twiitata että kamalaa kun jotkut käyttävät Pariisin iskuja oman agendansa ajamiseen. jeps vasemmistoa. Hehän eivät ikinä siihen syyllisty. Näitäkään tapahtumia ei olisi jos hieman mietittäisiin keitä Eurooppaan marssiin ilman mitään papereita.

yksi epäilty tosiaan hakenut turvapaikkaa, ihan passinsa kanssa, joten paperittomana ei ole tullut.et eipä ollut paperittomana tänne talsinut.
tosin sitä nyt ei tiedä oliko passi terroristin vai ei
 
Aika samalla tasolla siis sinun ja kaltaistesi kanssa.
Öö, sinun mielestäsi islamistit siis eivät ole halveksuttavia "elukoita" vai mistä moinen närkästyminen?
Ihan tosissaanko olet sitä mieltä, että islamisteja halveksuva ihminen on samalla tasolla kuin islamistit?

Vai sekoitatko kenties islamin ja islamistit keskenään?
Islaminuskoinen kun on vielä kaukana islamistista, eikä suurinosa islaminuskoisista ole onneksi islamisteja (islamisteja ovat mm. Al-Qaida, Taliban, Hamas, ISIS).

Toivon todella, ettet hillu täällä närkästymässä heidän puolestaan ja pidä tavallista, islamistit tuomitsevaa kansalaista heidän tasollaan.
 
Ei sellaseen voi valmistautua. Terroriteot tulevat aina "puun takaa".
No voit sä yrittää välttää isoja yleisötapahtumia kuten fudismatseja tai konsertteja jne.
Lähetystöjen eteen ei kannata myöskään leiriytyä.

Uskon, että Suomessa järkiinnytään, ja aletaan ottamaan nää tekomuslimit tosissaan. Se herääminen vaatii tosin vielä monia pommituksia Euroopassa, valitettavasti!

Mut ei ne siel teilläpäi.
Tässä mun kulkureiteillä ne todennäköisimmin posauttaa ittensä ilmaan. Ole vaan huoleti.:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
Piru
Tekisin mitä tekisin. Ei mua pelota enää mikään, olenhan elänytkin asehullun miehen kanssa. Se oli tosin suomalainen, että en tiiä miten eroaa Allah-miehistä sitten...
 
Pelottavia tapauksia joita mä vuosien varrelta muistan:

Kartanonisäntä joka ampui kolme nuorukaista koska nämä olivat pystyttäneet teltan väärään paikkaan.
Se yks joka ampui neljä poliisia ja elinkautisen kärsittyään kuristi exvaimonsa.
Hyvin viattoman näköinen tyttö joka ampui kolme ja melkein neljännen ampumaradan vuokra- aseella.
Tanskalainen ”turisti” joka asella uhaten onnistui ryöstämään hotellin kassasta melkein satasen ja kiinnijäämisen pelossa teloitti kaksi poliisia
Koulusurmia, Hyvinkään hullua, Jammu- setää tai Myyrmannin pommia en viitti edes mainita

Joten edelleenkin, kertokaa mulle miks mun tarttis pelätä semmoista joka on niin fiksu että lähtee sisällissotaa karkuun?
 
Asiankannattajan tarinat on yleensä niin hyviä.
Nyt olen tosi pettynyt.

Jos osaisin kertoa tarinan sinisilmäisyydestä niin tekisin sen luultavasti nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo ja päätön
Asiankannattajan tarinat on yleensä niin hyviä.
Nyt olen tosi pettynyt.

Jos osaisin kertoa tarinan sinisilmäisyydestä niin tekisin sen luultavasti nyt.
Sinä olet aivan ihana. Mutta älä edes yritä sanoa minua sinisilmäiseksi. Koska en ole.

Mä olen se, jonka toivot olevan paikalla jos rajat oikeesti tarttee edes epätoivoisesti yrittää sulkea. Ja mä olen. Ja totisesti mielummin minä kuin kumpikaan poikani.

Sinä olet fiksu. Joten älä lue noit mitävittutrolleja.

He on niitä jotka ensimmäisinä häipyy ja jättävät mistään piittaamatta kaikki muut kuseen.

Mä olen vain mä. Minua on mahdollista satuttaa.
 
Sinä olet aivan ihana. Mutta älä edes yritä sanoa minua sinisilmäiseksi. Koska en ole.

Mä olen se, jonka toivot olevan paikalla jos rajat oikeesti tarttee edes epätoivoisesti yrittää sulkea. Ja mä olen. Ja totisesti mielummin minä kuin kumpikaan poikani.

Sinä olet fiksu. Joten älä lue noit mitävittutrolleja.

He on niitä jotka ensimmäisinä häipyy ja jättävät mistään piittaamatta kaikki muut kuseen.

Mä olen vain mä. Minua on mahdollista satuttaa.
No mä en koskaan ainakaan satuttaus.
Mä vaan kerron miten asiat nyt ovat.

En ole mv-lehteä vielä kummosemmin edes lukenut, mitä nyt sieltä täältä selailen joskus.
Mulla on ihan firsthand infoo joistain asioista.
En kai mä nyt muuten mustana täällä kirjoittais.
Ja osa tietää mut ihan paremminkin.

Nyt olis sun aika avata silmät ja lukea vähän kansaivälistä mediaa ja katsoa luotettavilta tahoilta dokumentteja.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Älä Lispetti yritä neuvoa muita, varsinkaan kauemmin eläneitä ihmisiä.
Vaikka jokainen ei paasaa netissä ja pasko housuun aina muslimin nähdessään, ei se tarkota että olisi sinisilmäinen ja jotenkin nauttisi tästä maailmantilanteesta. Outoa ajattelua.
Olet terroristien unelma, hysteriaahan ne juuri haluavat levittää.
Ja MV on muuten pelkkä ISISin mainosjakelu. Terroristit kiittävät.
 
Viimeksi muokattu:
Älä Lispetti yritä neuvoa muita, varsinkaan kauemmin eläneitä ihmisiä.
Vaikka jokainen ei paasaa netissä ja pasko housuun aina muslimin nähdessään, ei se tarkota että olisi sinisilmäinen ja jotenkin nauttisi tästä maailmantilanteesta. Outoa ajattelua.
Olet terroristien unelma, hysteriaahan ne juuri haluavat levittää. MV muuten on varsinainen terroristien promoottori, suotittaa sen markkinoinnin.
No kun en ole lainkaan peloissani.

Teidän on nyt aika avata silmät, ihan oikeasti.
Katsokaa niitä kansainvälisiä uutisia ja maiden paikallisia uutisia.
Ette menetä mitään.

Ihan turha mun mielestä tulla avautumaan jos ei ole mitään oikeaa tietoa mistään.
Minä en sulje silmiäni. Haluan tietää mitä ympärilläni tapahtuu.
 

Yhteistyössä