Kuljen aina tämä mukana:Tuo tapahtuu vuoden sisällä aivan varmasti. Miten olet valmistautunut?
Taidat olla hieman yksinkertainen. Musupatja kenties?En käy koskaan Prismassa. S-ryhmä sucks.
Mitä tarkoitat?Kyllä ne muuten kuivaharjoittelee jo Suomen kauppakeskuksissakin, mutta tästä ei kai saisi puhua. On mulla silmät päässäni....
Tarkkailevat ja raportoivat toisilleenMitä tarkoitat?
En käy minäkään prismoissa. S-ryhmä viilaa kuluttajia joissain tapauksissa aika törkeästi linssiin ja valtaväestö ei edes tajua sitä.En käy koskaan Prismassa. S-ryhmä sucks.
Siis terroristit kuivaharjottelee? Miten ois poliisille ilmoitus??En käy Prismassa. No oikeastaan käyn, mutta todella harvoin. Ehkä n. 4-5krt/vuosi. Melkoinen huono tuuri käy, jos yhtä aikaa satun sinne terrori-iskuaikeisten kanssa.
Kyllä ne muuten kuivaharjoittelee jo Suomen kauppakeskuksissakin, mutta tästä ei kai saisi puhua. On mulla silmät päässäni....
Öööh, okei. Ja millä silmällä näet sen olevan tarkkailua ja raportointia terrori-iskua ajatellen?Tarkkailevat ja raportoivat toisilleen
Hymyilin ääneenJuoksisin infoon ja pyytäisin laittamaan Anssi Kelan soimaan ettei vaan kenellekkään tulisi rasistisia ajatuksia kesken teuraaksi joutumisen.
Ihanaa! Saa kuolla Anssi Kelan soidessa taustalla - mitä muuta siinä teurastuksen keskellä voisi kaivata?!Juoksisin infoon ja pyytäisin laittamaan Anssi Kelan soimaan ettei vaan kenellekkään tulisi rasistisia ajatuksia kesken teuraaksi joutumisen.
tuo edellämainittu ei pysäytä rynkunammusta, läpi menee takana olijastakin.Otan suvakkihuoran ihmiskilveksi eteeni.
Kertokaahan mulle miksi minun pitäisi pelätä semmoista joka uutiskuvien mukaan osaa vain tyhjentää lippaan kohti taivasta?taitaa olla aseluvat tiukassa tuon jälkeen.