vierailija
Tehoaako nämä keinot myös asemiehiin?Kilisyttelisin avaimia ja/tai kysyisin kelloa. Kuulemma tehoaa.
Luulin, että ovat tehokkaita keinoja vain raiskaajia vastaan.
Tehoaako nämä keinot myös asemiehiin?Kilisyttelisin avaimia ja/tai kysyisin kelloa. Kuulemma tehoaa.
Jos näet uutisissa ilmaanampujia niin alat luulemaan että kukaan ei osaa ampua vaakaan? Vastaa esitettyyn kysymykseen äläkä jauha tuota iänvanhaa nurkkabaariläppää.Kertokaahan mulle miksi minun pitäisi pelätä semmoista joka uutiskuvien mukaan osaa vain tyhjentää lippaan kohti taivasta?
Nurkkabaarissani istuu nytkin vähintään kymmenen tyyppiä jotka ovat oikeesti huomattavasti pelottavampia.
Nurkkabaarin ja netin välinen ero on tietty se, et nurkkabaarista perseilijät lentävät oitis pihalle.
tarkotin että kantaväestölle tässäkin maassa annetaan tiukemmilla perusteilla lupia, ettei vaan kellekkään tule mieleen tehdä mitään kostoiskuja.Kertokaahan mulle miksi minun pitäisi pelätä semmoista joka uutiskuvien mukaan osaa vain tyhjentää lippaan kohti taivasta?
Nurkkabaarissani istuu nytkin vähintään kymmenen tyyppiä jotka ovat oikeesti huomattavasti pelottavampia.
Nurkkabaarin ja netin välinen ero on tietty se, et nurkkabaarista perseilijät lentävät oitis pihalle.
Jos Anssi Kela soi taustalla, kuoleman toivottaa avosylin vastaan.Ihanaa! Saa kuolla Anssi Kelan soidessa taustalla - mitä muuta siinä teurastuksen keskellä voisi kaivata?!
On tapahtunnut joTurha sitä on edes miettiä kun ei tuollaista voi tapahtua Suomessa
Lupa voi olla tiukassa, mutta aseen saat alle 24h kun vain menet sopivaan baariin ja vilautat sopivaa määrää rahaa.taitaa olla aseluvat tiukassa tuon jälkeen.
Hyvin näytti tuo ampuminen sujua Pariisissa. Ihan ilmaan ampumisella ei tuollaista uhrimäärää saa aikaiseksi. Eikä se Prisman ampujakaan pelkästään leikkinyt.Kertokaahan mulle miksi minun pitäisi pelätä semmoista joka uutiskuvien mukaan osaa vain tyhjentää lippaan kohti taivasta?
Turha sitä on edes miettiä kun ei tuollaista voi tapahtua Suomessa
kylläpäs sulla kestää kauan.Lupa voi olla tiukassa, mutta aseen saat alle 24h kun vain menet sopivaan baariin ja vilautat sopivaa määrää rahaa.
Turha sitä on edes miettiä kun ei tuollaista voi tapahtua Suomessa
300 kuollutta ja haavoittunutta ihmistä tyhjentämällä lippaat kohti taivasta...Kertokaahan mulle miksi minun pitäisi pelätä semmoista joka uutiskuvien mukaan osaa vain tyhjentää lippaan kohti taivasta?
-Ei auta, siinä ei ole kuin jauhoja.Heitän ampujaa lauantaimakkaralla.
Rasisti!Kuolen varmaan. Mutta en minä omasta hengestä niin huolissani ole, vaan lasteni.
No, tilaan nykyään aika usein kauppakassit kotiin. Välttelen isoja ihmissumia. Jos vastaan tulee tumma tyyppi, vaihdan suuntaa tai vähintään vilkaisen olkani yli kun ohitetaan toisemme. En halua olla rasisti enkä ajatella näin toisista. Mutta kun pelkään.
Mulla kans ja olen myös koko ajan valmiina kilisyttelemään avaimia.Minulla on tuplavarmistus, luotiliivi ja sen päällä burka.
Aika samalla tasolla siis sinun ja kaltaistesi kanssa.Heitän naudanlihat päälleni, ja sanon, ttä olen pyhä lehmä. Ei saa tappaa. Taitaa olla kyllä toisen Intian juttuja, mutta islamistit ovat yksinkertaisia elukoita.