Miten olet valmistautunut jos musu alkaa ampumaan rynkyllä Prismassa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kertokaahan mulle miksi minun pitäisi pelätä semmoista joka uutiskuvien mukaan osaa vain tyhjentää lippaan kohti taivasta?

Nurkkabaarissani istuu nytkin vähintään kymmenen tyyppiä jotka ovat oikeesti huomattavasti pelottavampia.

Nurkkabaarin ja netin välinen ero on tietty se, et nurkkabaarista perseilijät lentävät oitis pihalle.
Jos näet uutisissa ilmaanampujia niin alat luulemaan että kukaan ei osaa ampua vaakaan? Vastaa esitettyyn kysymykseen äläkä jauha tuota iänvanhaa nurkkabaariläppää.
 
vierailija
Kuljen silmät auki jatkuvasti jo. Kaikki ympärilläni olevat mamut käyn pikaisesti läpi katseellani. Jos joku on aivan lähellä, keskityn tarkkaamaan sitä, ettei siellä suunnassa tapahdu mitään outoa.

Nuo toimet tulevat aivan luonnostaan ja sanoisinpa jopa, että vaistonvaraisena turvatoimenpiteenä. Alueellani on enemmän mamuja kuin suomalaisia. Tähän on valitettavasti tultu ja itseni tunnen vähemmistöön kuuluvaksi omassa synnyinmaassani :(
 
Kertokaahan mulle miksi minun pitäisi pelätä semmoista joka uutiskuvien mukaan osaa vain tyhjentää lippaan kohti taivasta?

Nurkkabaarissani istuu nytkin vähintään kymmenen tyyppiä jotka ovat oikeesti huomattavasti pelottavampia.

Nurkkabaarin ja netin välinen ero on tietty se, et nurkkabaarista perseilijät lentävät oitis pihalle.
tarkotin että kantaväestölle tässäkin maassa annetaan tiukemmilla perusteilla lupia, ettei vaan kellekkään tule mieleen tehdä mitään kostoiskuja.
joka nurkkabaarissa on niitä "pelottavia" tyyppejä.
 
vierailija
Kertokaahan mulle miksi minun pitäisi pelätä semmoista joka uutiskuvien mukaan osaa vain tyhjentää lippaan kohti taivasta?

Nurkkabaarissani istuu nytkin vähintään kymmenen tyyppiä jotka ovat oikeesti huomattavasti pelottavampia.

Nurkkabaarin ja netin välinen ero on tietty se, et nurkkabaarista perseilijät lentävät oitis pihalle.
Hyvin näytti tuo ampuminen sujua Pariisissa. Ihan ilmaan ampumisella ei tuollaista uhrimäärää saa aikaiseksi. Eikä se Prisman ampujakaan pelkästään leikkinyt.
 
joopajoo...
Kertokaahan mulle miksi minun pitäisi pelätä semmoista joka uutiskuvien mukaan osaa vain tyhjentää lippaan kohti taivasta?

Nurkkabaarissani istuu nytkin vähintään kymmenen tyyppiä jotka ovat oikeesti huomattavasti pelottavampia.

Nurkkabaarin ja netin välinen ero on tietty se, et nurkkabaarista perseilijät lentävät oitis pihalle.
300 kuollutta ja haavoittunutta ihmistä tyhjentämällä lippaat kohti taivasta...
 
vierailija
Kuolen varmaan. Mutta en minä omasta hengestä niin huolissani ole, vaan lasteni.

No, tilaan nykyään aika usein kauppakassit kotiin. Välttelen isoja ihmissumia. Jos vastaan tulee tumma tyyppi, vaihdan suuntaa tai vähintään vilkaisen olkani yli kun ohitetaan toisemme. En halua olla rasisti enkä ajatella näin toisista. Mutta kun pelkään.
 
vierailija
Kuolen varmaan. Mutta en minä omasta hengestä niin huolissani ole, vaan lasteni.

No, tilaan nykyään aika usein kauppakassit kotiin. Välttelen isoja ihmissumia. Jos vastaan tulee tumma tyyppi, vaihdan suuntaa tai vähintään vilkaisen olkani yli kun ohitetaan toisemme. En halua olla rasisti enkä ajatella näin toisista. Mutta kun pelkään.
Rasisti!
 

Yhteistyössä