Miten olet onnistunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liisu

Vieras
Yritän laihduttaa ja hyvin olen saanut liikuntavaihteen päälle. Kaikista vaikeinta on selvä suklaariippuvuus, joka mulla on. Taistelen ja taistelen ja sitten taas joku päivä lankean ja saatan vetäistä viisi suklaakeksiä illanaikana tai rivin tummaa suklaata. Ei taida kilot ihan tällä kuurilla lähteä. Onko täällä muita, jotka eivät pysty kauaa olemaan ilman suklaata ja onko jokin juttu, minkä avulla olet saanut itsesti kuriin? Muiden herkkujen kanssa tai muun lihottavan kanssa ei ole samanlaista ongelmaa, itsekuri pitää niiden kohdalla.

No voi kiitos, mutta kun keksejä voi mennä useampanakin päivänä viikossa. Ja urakkaa on sellaiset 8 kiloa, että olisin tosi tyytyväinen, viidenkin kilon lähdöllä mahtuisi taas kunnolla vanhat vaatteet päälle.

Osta niitä Maraboun tosi tummia suklaita. Niitä voi syödä hyvillä mielin (jos vaan pystyy, itse en tykännyt niistä )

olisko ollut painonvartijoissa sellainen sääntö ylimääräisten herkkujen suhteen, että ensin kulutat ja sitten syöt. eli katso kalorit herkuista, sitten kalorit kuluttamaan ja sen jälkeen herkuttelemaan.. jos vielä tekee mieli. :)

Karppaamalla. Sillä pääsee eroon makeanhimosta. Tummaa suklaata saa syödä. Itse tykkään Lidlin versioista ja Maraboun esim. Raspberry on hyvää. Jätä ne keksit kauppaan ja syö vaikka kaksi riviä tummaa suklaata.