Miten nukutte lasten kanssa isovanhempien luona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me nukumme parisängyssä miehen vanhassa huoneessa ja lapset joko nukkuvat kanssamme (isompi isojen lasten sängyssä ja pienempi pinniksessä) tai, lapset nukkuvat isovanhempien makuuhuoneessa (isompi patjalla, pienempi pinniksessä) ja me miehen kanssa rauhassa :D Yleensä jälkimmäinen vaihtoehto.

Mun vanhemmilla nukutaan mun vanhassa huoneessa parisängyssä, lapselle oli aiemmin siellä matkasänky mutta nyt mun vanhemmat olivat hankkineet tytölle oman hetekan ja tyttö nukkuu siinä joko meidän vanhempien kanssa samassa huoneessa, tai mun vanhempien. Jos mun siskot eli lapsen tädit ovat myös yökylässä, niin pirpana haluaa aina jommankumman kanssa samaan huoneeseen.

Miehen vanhemmilla ei yökyläillä, koska asuvat 500m päässä kotoa. Muksu siellä toki on yötä ja nukkuu silloin mummun vieressä ja tuffa joutuu sohvamajoitukseen :)

Nykyisin esikoinen 7-vee haluaa nukkua mun vanhempien huoneessa lattialla patjalla, joten minä, mies ja kuopus 3v. nukutaan levitettävällä vuodesohvalla kolmestaan mun vanhassa huoneessa. Anoppilassa en nykyään ole koskaan yötä, mutta jos mies on siellä esikoisen kanssa tai ehkä kuopuskin mukana, niin nukkuvat miehen vanhassa huoneessa 120cm leveässä sängyssä.

Yhteistyössä