Miten "normaali" ihminen voi olla näin yksinäinen? Mikä minussa vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ännnnnni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ännnnnni

Vieras
En tutustu koskaan sen paremmin kehenkään, olen kutsunut meille kylään ja käynyt itse kylässä, kertonut itsestäni ja ollut aidosti kiinnostunut toisesta.. ja aina tuo tuttavuus hiipuu eikä yhteyttä pidetä. Olen 90% itse se joka kyselee kuulumisia mutta en tietenkään tyrkytä seuraani montaa kertaa jos huomaan ettei toista osapuolta kiinnosta..

minulla ei ole ketään kelle soittaa ja jutella niitä näitä, ei ketään ketä kutsua ex-tempore kylään, ei ketään kelle kertoa huolista ja iloista, ei ketään kenen kanssa mennä vaikka retkelle lasten kanssa.

Olen aika masentunut ja itkettää vain koko ajan :`( olen ruvennut miettimään että mistä tällainen voi johtua? mikä minussa on vikana, kun en sitä itse ymmärrä tai tiedosta tai huomaa?

Minäkin olen joskus sitä miettinyt, että miksi minä olen se jonka pitää pitää yhteyttä ja käydä kylässä, miksi minuun ei pidetä yhteyttä eikä minun luona kyläillä? Se tuntuu pahalta

Kuulostaa tutulta, puh on täynnä numeroita,mutta jos joku hätä oikeesti tulis en tiedä kenelle soittaa paitsi äidilleni! Yritän soitella ja laittaa tekstareita,mutta harvoin saan vastausta...itsellä harvoin niin kiire tai hankala paikka etten ehtis vastata ja vaihtaa pri sanaa, ellen sitten satu olemaan töissä! Tosiaan jos extempore haluais kahvittelu seuraa tai lapselle leikkiseuraa, sitä ei varmasti järjesty, aika pitää varata viikkojen päähän ja hyvällä tuurilla aina joku sattuu sairastumaan tms juuri silloin! Kukaan ei myöskään halua tulla meille, vaan aina meidän pitäisi olla menossa muille! Vasta pahotin mieleni, kun luin fb että oman poikani kummin lapselle oli järj.synttärit(niinku varmaan joka ikinen muukin vuosi),mutta eipä vaan meidän poikaa kutsuttu!!! Suorastaan pahotin mieleni asiasta:( En käsitä mikä on kun seura ei kelpaa, vaikka nämä samat ystävät/kaverit on jo vuosien takaa ja aina jollakin tasolla ollaan yhteyksissä oltu! Tuntuu vaan etten kuulu/sovi joukkoon...

Mullakin ollut aina tuo, etteipä juuri kavereita ole ollut tällä paikkakunnalla, jossa olen yli 10 vuotta asunut. Nyt on muutama tuttu tullut, viime vuosien aikana.
Yks äiti-kaveri myöskin, jonka tytön kaveri on oma tyttöni.

En ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle tätä ennen, eikä minulla ole lapsiakaan vielä. Yritin etsiä netistä, mistä tämä kappale tarkemmin ottaen kertoo ja tuli linkki tälle palstalle. Eli kirjoittakaa vaikka Youtubeen "ei ole ketään kelle soittaa". Aivan puistattaa kuunnella tuota vanhaa kappaletta.

Itse en ole Facebookissa ja sanon teille muillekin, että lopettakaa tuo addiktio.

Yhteistyössä