N
näin
Vieras
ja oppi kävelemään ensiaskelkengillä?
Tänään kokeeksi laitoin kevätkengät vauvalle jalkaan ja olipa kävely niillä hänestä hankalaa, vauva nosteli jalkojaan "korkealle ilmaan" kävellessään.
Joten taitaa olla parempi, että vauva kävelee vielä tossukoilla pihalla.
Laitan kengät vasta myöhemmin keväämmällä jalkaan, kun kävely sujuu jo paremmin.
Kun nyt hän kävelee max.2-5 askelta kerrallaan.
Tänään kokeeksi laitoin kevätkengät vauvalle jalkaan ja olipa kävely niillä hänestä hankalaa, vauva nosteli jalkojaan "korkealle ilmaan" kävellessään.
Joten taitaa olla parempi, että vauva kävelee vielä tossukoilla pihalla.
Laitan kengät vasta myöhemmin keväämmällä jalkaan, kun kävely sujuu jo paremmin.
Kun nyt hän kävelee max.2-5 askelta kerrallaan.