?
?
Vieras
Meillä herättiin siis ennen viittä, kamalaan karjumiseen, mikään ei auttanut, puoli tuntia huusi, lopulta annoin panadolia ja meni 10min niin hiljeni täysin ja meni takaisin nukkumaan, mietin että mahtoiko olla panadol se kun auttoi? Jos oli niin sitten onkin kinkkisempi juttu että mihin koskee..
Hampaita ei pitäisi olla tulossa, korvat pitäisi olla kunnossa, eilen kaatui aika pahasti kyllä ja löi naamansa..