G
g
Vieras
Kirjoitatteko tekstiilitussilla vai millä nimen sinne niskalappuun? Entäs jos siellä jo on joku nimi? Mihin muuhun kohtaan voisi nimen kirjoittaa? Tai onko jotain muita konsteja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on sellainen ohutkärkinen tekstiilitussi. Jos on jo valmiiksi nimi, viivaan sen yli - riippuu missä nimi on.. Kirjoitan pesulappuun tai muuhun sopivaan paikkaan. Joskus vaan nimikirjaimet.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Leukoplastiin laitan, sillä pystyy hyvin nimikoimaan myös villasukat ym missä ei ole lappuja. Tai jos on sellainen erillinen nimilappu niin siihen koska sen voi leikata huoletta myöhemmin pois. Ainoa huono puoli tuossa teipissä on että sen saa kyllä helposti irti jos ihan oikeasti haluaa jotain varastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Leukoplastiin laitan, sillä pystyy hyvin nimikoimaan myös villasukat ym missä ei ole lappuja. Tai jos on sellainen erillinen nimilappu niin siihen koska sen voi leikata huoletta myöhemmin pois. Ainoa huono puoli tuossa teipissä on että sen saa kyllä helposti irti jos ihan oikeasti haluaa jotain varastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on sellainen ohutkärkinen tekstiilitussi. Jos on jo valmiiksi nimi, viivaan sen yli - riippuu missä nimi on.. Kirjoitan pesulappuun tai muuhun sopivaan paikkaan. Joskus vaan nimikirjaimet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse ostin liikkeestä www.euroteam.fi silitettävät nimilaput .hinta 15 e 100 kpl ...Kirjoitutin siihen pelkän sukunimen, kun useampi lapsi meillä on, niin voi kaikille laittaa sellaset...
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Leukoplast on sitä ruskeeta teippiä mitä saa apteekista, laastarin näköistä. Maksaa jotain euron pintaan 5 metriä. Siihen kangastussilla nimi ja pysyy pesut sun muut. Vähäsen rispaantuu reunoista useammassa pesussa mutta se on helppo uusia.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likka oli ominpäin mennyt nimikoimaan yhdet kumpparinsa. Ei sitten ollut laittanut nimeään sinne varren sisäpuolelle vaan ulkopuolelle... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse ostin liikkeestä www.euroteam.fi silitettävät nimilaput .hinta 15 e 100 kpl ...Kirjoitutin siihen pelkän sukunimen, kun useampi lapsi meillä on, niin voi kaikille laittaa sellaset...
Miten sulla on pysynyt noi? Uroteamin sivuilla sanottiin, että pitää vielä ommella päät kiinni...? Tuon Merkitse.fi sivuilla taas sanottiin, ettei tarvitse neuloa, vaan silittää pelkästään... onko näistä kellään kokemuksia, kuinka pysyvät?