Miten neuvola laskee viikot

Oletteko saaneet neuvolan uskomaan, missä päivässä olette menossa, kun kierto ei ole sitä perus 28 päivää?

ite tiedän tarkkaan tikutetun oviksen ajankohdan ja missä päivässä sen mukaan oon menossa. Neuvola vänkää vastaan ja antaa väärän päivän, vähensivät vain lasketusta ajasta pari päivää. Kun oli aikainen ovulaatio ja lyhyt kierto, niin oon melkein viikon edellä hedelmöityksestä laskettuna siitä mitä neuvola väittää. Tuolla seulontojen ajoitus menee helposti pieleen, kun aikoja saa huonosti ja katsovat omien laskelmiensa mukaan väärään ajankohtaan.
 
vierailija
Mä olen tästä syystä antanut menkkojen alkupäivän aiemmaksi/myöhemmäksi vastaamaan ovulaatiota 28pv kierrolla. Aina tullut ultrassa täysin viikkoja vastaava tulos ja kyllähän sen ovulaation ajankohdan nyt melko varmaksi tietää, jos tikuttanut ja raskaustestinkin tehnyt sen perusteella.
T. 6 äiti
 
Oletteko saaneet neuvolan uskomaan, missä päivässä olette menossa, kun kierto ei ole sitä perus 28 päivää?

ite tiedän tarkkaan tikutetun oviksen ajankohdan ja missä päivässä sen mukaan oon menossa. Neuvola vänkää vastaan ja antaa väärän päivän, vähensivät vain lasketusta ajasta pari päivää. Kun oli aikainen ovulaatio ja lyhyt kierto, niin oon melkein viikon edellä hedelmöityksestä laskettuna siitä mitä neuvola väittää. Tuolla seulontojen ajoitus menee helposti pieleen, kun aikoja saa huonosti ja katsovat omien laskelmiensa mukaan väärään ajankohtaan.
Ite tiiän että mun laskettuaika on 21.8 mutta neuvola jostainsyystä on laittanut 22.8 lasketuksi ajaksi. Mun kierto oli 27 mutta neuvola laskenut sen niin että olis ollu 28 vaikka sanoin että on 27….
eihän toi yhden päivän heitto sillee haittaa mutta kyllä mää sitä vähän ihmettelin et miks ei oo korjattu kun ultrallakin on varmistettu raskausviikot :D
 
vierailija
Mun kierto on keskimääräistä pidempi. Ilmoitan siis kierron alkaneeksi niin, että ovulaatio osuus "kp 14" vaikka oikeasti on ollut kp 24 ja 27. Silleen on osunut viikot oikeaan vrt niiden laskemiseen.

Toinen vaihtoehto sanoa ettei tiedä mitkä viikot menossa kun epäsäännöllinen kierto ja ei kuukausiin menkkoja. Silleen pääsee varhaisultraankin..
 

Yhteistyössä