A
alma
Vieras
Me ei pärjätä enää mitenkään. Lapsia on kahdeksan, ja kertakaikkisen köyhää tämä elämä on. Vaatteita ei ole ostettu vuoteen (muutamat sukat sentäs). Missään ei pääse käymään, ketään ei viitsi edes pyytää tänne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alma:Ei tullut mietittyä, kun joku tietty taho määräili, miten pitää elää. Onneksi asia selvisi minulle vuosi sitten sen kohun aikana, että kaikki onkin täyttä s:aa ja ihmisoikeuksien vastaista. Olen uhri.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvin... Meillä viisi lasta. Mies käy töissä, minä opiskelen, lapset ikähaitarilla 14-4v. Toki raha on joskus tiukoilla, mutta ruokaa on aina riittänyt ja puhtaita vaatteita on kaikilla. Leivomme ja teemme itse ruokaa. Lempparipuuhani on etsiä kirpparilta ja alennusmyynneistä kivoja ja laadukkaita vaatteita.
Molemmat vanhemmat teemme kotitöitä ja hoidamme lapsia. Lapsilla ei ole kalliita harrastuksia, neljä harrastaa musiikkia koulun kautta. Eihän se elämä ole aina ruusuilla tanssimista ja toki meilläkin on ajoittain ongelmia, mutta niihin puututaan ja pyritään ratkaisemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja alma:Ei tullut mietittyä, kun joku tietty taho määräili, miten pitää elää. Onneksi asia selvisi minulle vuosi sitten sen kohun aikana, että kaikki onkin täyttä s:aa ja ihmisoikeuksien vastaista. Olen uhri.
Höpö höpö mikään uhri ole. Kyllähän nyky Suomessa jokainen itse päättää omasta lapsiluvusta, ei uskonta. No hyvä, että asia selvisi mediakohun myötä, mutta kovin olet pussissa elänyt, jos ei ehkäisystä ole kuullut mitään ja suku määrää lapsiluvun.