Miten napauttaa exän nyksää oman lapsen häissä?

Parhaiten näpäytät, kun et puhu hänestä mitään pahaa. Ehkä lopuksi osoitat kiitoksesi innokkaasta osallistumisesta juhliin "esiintyjänä" ja samalla kerrto kakkutehtaalle suuret kiitoksen upean hääkakun suunnittelusta, ja kukkakaupalle upeiden kukka-asetleemien tekemisestä. Hymyile ja ole rauhallinen, voimakas.
Kyl mä tiedän, et olen tasokkaampi naaras kuin exän nyksä. Varsinkin nyt, kun exän nyksä raskaana niin todellakin aion hyödyntää tilaisuuden ja korostaa häissä upeaa uumaani. <3
 
Samaa minäkin mietin, onko se lapsukainen todella jo täysi-ikäinen, juttujen perusteella oli sellainen tunne, että ihan pikkulapsi oli.

Tässä tapauksessa melkein voisi suositella morsiusparia jättää äiti kutsumatta häihinsä, ettei tarvitse typerää käytöstä seurata. Ap. ei ainakaan ole aikuistuntut noista Prisma ajoista.
Mä olen tullut siihen tulokseen, et jos mä en lyttää mun exäni nyksää siellä täysin, niin mä ehdotan et se jää pois.

Raskaana oleva ihminen vie niin paljon tilaa, et se joutus jäämään muutenkin pois ryhmäkuvista ja -leikeistä ja istumaan seinustalla jne. Korkeintaan voi häärätä keittiön puolella.
 
Lapsesi ei halunnut pitää häitä varmaan juuri sen takia, että pelkäsi kuvaamasi kaltaista draamaa. Kaikki hänen pahimmat painajaisensa ovat toteutumassa, kun äiti ja isän uusi ovat tukkanuottasilla hänen häissään.
Elikkäs todellaki exän nyksän on jäätävä pois. Ei kai kukaan voi olettaa että sulhasen äiti jätetään pois että se exän nyksä pääsee vetää siellä jotain roolia ja leikkii perheidylliä?

Mä olen rauhaa rakastava ihminen niin kauan kun mun rajoja ei rikota eikä mua loukata. Exän nyksä on tullut mun reviirille.
 
:ROFLMAO::ROFLMAO: :eek:o_O Oikeasti melko järkyttävää ja sairasta jos joku noin kuvittelee. Ei ihmistä voi omistaa.
Ei tietenkään voi. Mä en rajota mun exääni elämästä sen elämää. Mä olen onnellinen sen puolesta ja toivon pääseväni poikani veljen elämään mukaan esim. kummina. Siis sen jonka mun exäni nyksä synnyttää. Puolet sen geeneistä tulee kuitenkin mun exältä joten se on takuuvarmasti hyvä tyyppi. <3

Muutenkaan ei olla oltu exän kans yhteyksissä, en esim tiennyt tuosta raskaudesta ennen kuin tavattiin häitten merkeissä. Se on mulle ok, jos mun exäni voi paremmin ilman mua.
 
Aika settiä:ROFLMAO:

Jättäisin häät pitämättä, menisin salaa maistraattiin ja todistajiksi randomtyypit jalkakäytävältä :D

Sillon ei olis kellään sanavaltaa että "määpäs olinki ja sua ei kutsuttu!" :whistle:

Meinattiin kyllä omat häät perua just siksi että en tuu anoppini kanssa toimeen, se painostaa vielä 4 vuoden jälkeenkin mun puolisoa jättämään mut :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä