vierailija
Oli muuten nyt ihan pakko hakee vanhoja juttuja ja ne oli "wiener schitzeleitä"! Ja vuosi oli muuten 2012.Niin se olikin jotakin muuta, mutta mitä... Ap sen kokkaili itse, jotakin leikettä?
Oli muuten nyt ihan pakko hakee vanhoja juttuja ja ne oli "wiener schitzeleitä"! Ja vuosi oli muuten 2012.Niin se olikin jotakin muuta, mutta mitä... Ap sen kokkaili itse, jotakin leikettä?
Niinpäs olikin! On muuten mennyt vuodet nopeasti Porvoossa kun Sinisulalla on jo sen ikäinen lapsi, että on menossa naimisiin.Oli muuten nyt ihan pakko hakee vanhoja juttuja ja ne oli "wiener schitzeleitä"! Ja vuosi oli muuten 2012.
Kyl mä tiedän, et olen tasokkaampi naaras kuin exän nyksä. Varsinkin nyt, kun exän nyksä raskaana niin todellakin aion hyödyntää tilaisuuden ja korostaa häissä upeaa uumaani. <3Parhaiten näpäytät, kun et puhu hänestä mitään pahaa. Ehkä lopuksi osoitat kiitoksesi innokkaasta osallistumisesta juhliin "esiintyjänä" ja samalla kerrto kakkutehtaalle suuret kiitoksen upean hääkakun suunnittelusta, ja kukkakaupalle upeiden kukka-asetleemien tekemisestä. Hymyile ja ole rauhallinen, voimakas.
Nykyään mun poikani kuskaa mua nyksänsä kanssa Prismassa.Kylläpä aika rientää. Onko musta tullut vaan niin vanha, mutta tuntuu siltä että vasta eilen Sinisulka istui Prisman parkkipaikalla autossa jonkun äijän kans, yritti iskeä sitä miestä ja tarjota autossa aterian.
Oisko ollu hampurilaisateria?
Mä olen tullut siihen tulokseen, et jos mä en lyttää mun exäni nyksää siellä täysin, niin mä ehdotan et se jää pois.Samaa minäkin mietin, onko se lapsukainen todella jo täysi-ikäinen, juttujen perusteella oli sellainen tunne, että ihan pikkulapsi oli.
Tässä tapauksessa melkein voisi suositella morsiusparia jättää äiti kutsumatta häihinsä, ettei tarvitse typerää käytöstä seurata. Ap. ei ainakaan ole aikuistuntut noista Prisma ajoista.
Elikkäs todellaki exän nyksän on jäätävä pois. Ei kai kukaan voi olettaa että sulhasen äiti jätetään pois että se exän nyksä pääsee vetää siellä jotain roolia ja leikkii perheidylliä?Lapsesi ei halunnut pitää häitä varmaan juuri sen takia, että pelkäsi kuvaamasi kaltaista draamaa. Kaikki hänen pahimmat painajaisensa ovat toteutumassa, kun äiti ja isän uusi ovat tukkanuottasilla hänen häissään.
Ei tietenkään voi. Mä en rajota mun exääni elämästä sen elämää. Mä olen onnellinen sen puolesta ja toivon pääseväni poikani veljen elämään mukaan esim. kummina. Siis sen jonka mun exäni nyksä synnyttää. Puolet sen geeneistä tulee kuitenkin mun exältä joten se on takuuvarmasti hyvä tyyppi. <3Oikeasti melko järkyttävää ja sairasta jos joku noin kuvittelee. Ei ihmistä voi omistaa.