Miten mustasta tukasta ruskeaksi? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Onko mahdollista sen tehdä itse kotona vai kampaamoon? Kampaamossa ei ole aika juuri nyt ja en halua lähteä toiseen paikkaan. Ennen joulu tarkoitus saada suklan ruskea tukkaa. Voiko joku auttaa miten teen sen oikein? Tänään vielä toisesta kampaamosta kysyn ajan. Mutta en ole varma päsenkö vai en niin nopeasti.

-tibis mulla edelleen hiuslähtö vaikka biotiinia alkoi auttaa. Mietin onko se ainoa vaihtoehtoa, nyt hiukset lyhyitä kun poistin pidennyksiä, siksi kun haen ruskeita pidennyksiä. Miten on järkevämpi tehdä?

Siis värjääkö joku hiuksensa mustasta ruskeiksi? Ja vielä itse! Vähän köyhää.

En tunne ketään joka noin tekee. Ehkä jossain takahikiä Suomessa, mutta esim. muualla Euroopassa ei tuo tulisi kyseeseenkään.

Jos on kotona värjäillyt, niin syväputsariin askorbiinihappoa (c-vitamiinia siis, säilöntäaine on tuo askorbiinihappo ja sitä saa apteekista, poistaa metalleja yms hiuksista). Voi antaa vaikuttaa ihan reilusti tai mennä vaikka saunaan (ei kovin kuumaan), Itse olen monta kertaa tolla vaalentanut hiuksia, kun jotkut rajalla olevat värit tuppaa mulla menemään aina liian tummiksi.
Toinen vaihtoehto on colourB4 joka myös poistaa hiuksista väriä olematta mikään blondaus tai hiuksia tappava värinpoisto. Tuota kannattaa tsekata vähän väliä ettei mene liian vaaleaksi, koska jos joutuu värjäämään, niin saattaa mennä taas vähän liian tummaksi. Noita on 2 vahvuutta, mulla vahvempi teki tumman ruskeista aika luonnollisen ihan vaalean ruskeat. Löytyy ihan googlaamalla tuloksia.

Siis värjääkö joku hiuksensa mustasta ruskeiksi? Ja vielä itse! Vähän köyhää.

En tunne ketään joka noin tekee. Ehkä jossain takahikiä Suomessa, mutta esim. muualla Euroopassa ei tuo tulisi kyseeseenkään.
Kun ei valitettavasti pääse suht hyvään kampamoon nopealla aikataululla. Enää en vitsi lähteä kampamoihin missä mulle tehdään jotain sellaista mistä en vaan tykkää. Parempi jo joko itse tai sitten odottaa.

Jos on kotona värjäillyt, niin syväputsariin askorbiinihappoa (c-vitamiinia siis, säilöntäaine on tuo askorbiinihappo ja sitä saa apteekista, poistaa metalleja yms hiuksista). Voi antaa vaikuttaa ihan reilusti tai mennä vaikka saunaan (ei kovin kuumaan), Itse olen monta kertaa tolla vaalentanut hiuksia, kun jotkut rajalla olevat värit tuppaa mulla menemään aina liian tummiksi.
Toinen vaihtoehto on colourB4 joka myös poistaa hiuksista väriä olematta mikään blondaus tai hiuksia tappava värinpoisto. Tuota kannattaa tsekata vähän väliä ettei mene liian vaaleaksi, koska jos joutuu värjäämään, niin saattaa mennä taas vähän liian tummaksi. Noita on 2 vahvuutta, mulla vahvempi teki tumman ruskeista aika luonnollisen ihan vaalean ruskeat. Löytyy ihan googlaamalla tuloksia.
kiitos googletaan :)

Muistin juuri, että kerran värjäsin hiukset tummanruskealla, mutta mustiksihan ne sitten meni. En ehtinyt kauppaan kuin vasta viikonlopun jälkeen ja ostin tuota askorbiinihappoa. Laitoin sitä syväpuhdistavaan shamppooseen ja oleskelin saunassa 20min, niin sain kivan ruskean värin hiuksiin. Vähän saattaa kuivattaa tuo syväputsari, mutta hiukset ei kuole, niinkuin vaalentaessa.

Muistin juuri, että kerran värjäsin hiukset tummanruskealla, mutta mustiksihan ne sitten meni. En ehtinyt kauppaan kuin vasta viikonlopun jälkeen ja ostin tuota askorbiinihappoa. Laitoin sitä syväpuhdistavaan shamppooseen ja oleskelin saunassa 20min, niin sain kivan ruskean värin hiuksiin. Vähän saattaa kuivattaa tuo syväputsari, mutta hiukset ei kuole, niinkuin vaalentaessa.
Ok, mä varma koht vielä menen kysymään ja katson jos jonkun hyvään paikkaan saan ajan -_-. Mä just pelkän lopputulosta niin paljon.

Ok, mä varma koht vielä menen kysymään ja katson jos jonkun hyvään paikkaan saan ajan -_-. Mä just pelkän lopputulosta niin paljon.

Joo itse en edes lähtisi mihinkään vaalennus/värjäysrumbaan vaan kokeilisin ihan alkuun riittääkö tuo shampoo+askorbiinihappo+sauna. Koska se ei tee mitään pahaa hiuksille eikä ainakaan tule liian vaaleaa taas vahingossa yms. Lähinnä puhdistaa hiuksista kaikkie ylimääräisiä kertymiä veke. Eikä vie paljon aikaa, jos ei vaalene tarpeeksi niin sitten sinne kampaajalle jatkamaan.

Yhteistyössä