Miten jotkut voi lihoa puolessa vuodessa valtavasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myös pyöreä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myös pyöreä

Vieras
Siis tämä ei ole haukkumakyssäri vaan ihan vain halua tietää.
Itse olen myös ylipainoinen mutta en paljoa ja herkut maistuu
Lähinnä kiinnostaa miten jotkut voi lihoa nopeasti aivan älyttömästi lähes tunnistamattomaksi
Siinä täytyy vetää kaksin käsin valtavasti ruokaa koko ajan
vai miten se on mahdollista
olinko oikeassa?

mä olen lihonut nyt 20 kg vuodessa ja olen jo kohta sairaalloisen lihava. kyllä mä herkkuja ja mättöä syön muttei sitä tarvi koko ajan kaksin käsin syödä. Lääkitys on edesauttanut varmasti myös..

Mä lihosin parissa kuukaudessa parikymmentä kiloa, suurin osa silkkaa nestettä. Oli kuukasvot ja jalat niin turvoksissa ettei niitä tahtonut saada taitettua, mahannahka repes.. hyi helvetti. Ihan tekee pahaa katsoa kaverin häistä kuvia. Mul todettiin puoli vuotta tuosta ekasta turpoamiskohtauksesta kilpirauhasen vajaatoiminta tai aluksi sitä luultiin vaan tulehdukseksi ja söin 10 tablettia kortisonia päivässä puolen vuoden ajan.. ihanasti lisää turvotusta. Tuon lisäksi olin pääasiassa ihan vuodepotilaana ja söin kuten terveenä, sain niitä läskikilojakin.

Et ihan helppoo se on lihota. Nyt oon laihtunut onneksi jo 15kg ja lisää olis pudotettavaa.

Helposti. Mä en tajua miten jotkut voivat pysyä normaalipainossa. Painoin
1.1.2010 68kg Hirveellä taistelulla 31.3. 59kg, 15.7. 62kg, ja tänään 66kg.

Mulle syöminen, joka ei lihota on tehoilua. Ei jaksa. Yleensä repeää siinä vaiheessa kun on sairastelukirteitä kotona. Kun valvoo niin väsyy.

Yhteistyössä