Miten musta tuntuu,että eronneilla on hauskempaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmää

Vieras
Itse ihan hyvässä avioliitossa,kolme tyttöä meillä.Mutta kaihertaa silti mieltä,kun väsyneenä luen feisbuukista miehen veljen ex-vaimon kirjoittavan vaapaviikonlopustaan,kun miettii että mitähän kivaa taas keksisi..saa kokonaisen viikonlopun vapaata joka toinen vkl...Minulle se olisi haave vain.Juu,tiedän,että hän on viikot lasten kanssa yksin,mutta käykin töissä,eli päivät kuluu nopsasti ja onpahan hänellä aina mitä odottaa..Se vapaa sitten kohta taas.
En tiedä,ehkä tämä johtuu väsymyskestä,kun olen ollut aivan umpipoikki joka päivä töiden jälkeen ja viikonloppuisinkaan ei vapaata kotihommista.Ei olla miehen kanssa käyty koskaan missään reissussa,ei edes häämatkalla.Eikä olla saatu olla koko viikonloppua kakasin,kun viimeksi kun esikoinen oli vuoden ikäinen,eli n.7v.sitten..Ja kaivattais todella kaksin aikaa..Olaan anopille puhuttu että josko mummulaan tytöt voisivat joskus tulla vkl:ksi,mutta vastaus oli sellainen,mistä voi päätellä,että ei todellakaan..Eikä oikein vieraitakaan ihmisiä haluais tänne lastenhoitajiksi oikein...Elikkä olen kateellinen jokaiselle joka saa säännöllisesti lapsivapaata! Kun en tohdi jättää miestäkään yksin viikonlopuksi,että lähtiisn jonnekin yksin..Kun haluaisin hänen kanssaan..:(

Mun lapsivapaat viikonloppuusin on yleensä sitä, että mä olen töissä. Arkisin olen koulussa. Kyllä mä mielummin varmaan jakaasin arkea ja taloudellisia menoja jonkun kanssa kuin yksin olisin lopun elämääni.

meillä erossa vko-vko systeemi ja ei se aina helppoa ole. ikävä on kyllä lapsettomilla vkoilla kova. mutta toisaalta osaan myös ottaa rennosti silloin ja harrastaa ja käydä ulkona.

Mä olen eronnut, mutta ex-mieheni päätti alottaa uuden elämän ilman lasta eli ei tapaa lastaan. Olemme eronneet 1.8v sitten ja pisin aika minkä hän on ollut lapsen kanssa on 5h... Eli minä kadehdin pariskuntia, sitä että on joku jonka kainaloon mennä, joku jonka kanssa harrastaa seksiä :D kaikilla yh-äideillä ei ole vapaata aikaa jolloin voi bilettää ja iskeä miehiä...

Meillä on 3 lasta. Miehen kanssa koko ajan kasvetaan enemmän ja enemmän erilleen. Ei oikeasti ole mitään mahdollisuutta hoitaa tätä avioliittoa. Mun aika ja voimat menee näiden lasten kanssa yksin + kodinhoito. Mies on kaiken lisäksi yrittäjä, joten todella paljon aikaa kuluu töissä. Vapaat on erittäin epäsäännöllisiä. Mä olenkin kateellinen sellaisille pareille, joilla on säännöllinen ma-pe työ ja viikonloput aina vapaata, saavat perheen kesken viettää aikaa.
Monesti on ero käynyt mielessä, todella pitkälle olen aatellutkin et mitä siitä seurais. Rehellisesti sanoen luulen että mun elämä helpottuis ja kevenis. En vain tiedä milloin uskallan tän liikun tehdä, rakastan kuitenkin miestäni. Varmaan rakastan koko loppuelämän vaikka erottaiskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Omaa aikaa?:
Meillä on 3 lasta. Miehen kanssa koko ajan kasvetaan enemmän ja enemmän erilleen. Ei oikeasti ole mitään mahdollisuutta hoitaa tätä avioliittoa. Mun aika ja voimat menee näiden lasten kanssa yksin + kodinhoito. Mies on kaiken lisäksi yrittäjä, joten todella paljon aikaa kuluu töissä. Vapaat on erittäin epäsäännöllisiä. Mä olenkin kateellinen sellaisille pareille, joilla on säännöllinen ma-pe työ ja viikonloput aina vapaata, saavat perheen kesken viettää aikaa.
Monesti on ero käynyt mielessä, todella pitkälle olen aatellutkin et mitä siitä seurais. Rehellisesti sanoen luulen että mun elämä helpottuis ja kevenis. En vain tiedä milloin uskallan tän liikun tehdä, rakastan kuitenkin miestäni. Varmaan rakastan koko loppuelämän vaikka erottaiskin.

Älä viiti höpöttää! Meitä on kuule muitakin, jotka joutuvat olemaan jopa viikkoja erossa miehestä, kun tämä on ulkomaan komennuksilla yms. Mutta jos rakastat miestäsi, niin älä höpötä erosta vaan odota vuosi, pari. Sitten lapset ovat taas vähän isompia ja voihan olla, että miehelläsi on tuolloin jo helpompaa työssä. Sitten saatte niittää sitä satoa, minkä olette yhdessä kylväneet yhteisen onnenne eteen. Älä anna periksi!

Yhteistyössä