Miten muilla.......

Kehuuko miehenne teitä kauniiksi, söpöksi tai muuten vain ohimennen

piristää oloanne päivässä,viikossa vai kuukaudessa?

Mulla mies ei edes huomaa vaikka olisin laittanut itseni nätiksi juuri

herraa itseään varten. Sanan helinän taidon hän osaa mutta on

päässyt ruostumaan joko vaimo tai sanomisen taito.

Olen kyllä huomauttanut asiasta sillon tällön. Huono itsetunto vaivaa

välillä.



 
kolmeplus
Kyllä sitä huomiota joutuu kalastelemaan, ei ne ukot vapaaehtoisesti älyä yleensä paljon kehuskella eikä muutoinkaan kommentoida. mulla on ihan selkee 40-kriisi tulollaan (toukok. 39-v). ja jotenki tuntuu, ettäitsetunto on matalammalla ku koskaan, vaikka ainaki akkainlehissä aina kehuvat miten nainen on parhaimmillaan tässä iässä...Mulla on kolmas lapsi vasta 3 kk, joten kai tää on jotain hormonaalistaki... mutta kyllä sais mies vähän aktiivisempi olla noissa hellyttely&kehu asioissa. :saint:
 
Meillä mies aina silloin tällöin halaa ja kehuu kauniiksi mutta valitettavasti lähtiessä sitten kouraisee takapuolesta ja saa sillä pyyhittyä pois hyvän mielen jonka sai aikaan. Jos edes kerran tyytyisi vaan halaamaan mutta aina on pakko joko puristaa rintaa tai kouraista takalistoa ja se saa kiukun kiehahtamaan!!
Ehkä joku toinen siitäkin ilahtuisi mutta itse saan kyllä siepit kun aina pitää kouria. Onko kellään samoja tuntoja??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 14:37 Äityli kirjoitti:
Meillä mies aina silloin tällöin halaa ja kehuu kauniiksi mutta valitettavasti lähtiessä sitten kouraisee takapuolesta ja saa sillä pyyhittyä pois hyvän mielen jonka sai aikaan. Jos edes kerran tyytyisi vaan halaamaan mutta aina on pakko joko puristaa rintaa tai kouraista takalistoa ja se saa kiukun kiehahtamaan!!
Ehkä joku toinen siitäkin ilahtuisi mutta itse saan kyllä siepit kun aina pitää kouria. Onko kellään samoja tuntoja??
Minä olisin hitsin iloinen, jos oma ukko kourisi. On nimittäin usein sellainen ole, ettei se halua minua. Vaikka tiedänkin tämän minua valtavasti rakastavan. Kehuja ja imarteluja saa kerjätä. Se ei vain osaa. Kun asiasta puhuu, muistaa vähän aikaa, ja sitten taas unohtuu. Alkaa kyllästyttää jatkuva asioista puhuminenkin.
 
Meilläkin mies päivittäin kertoo miten ihana, kaunis ja seksikäs olen, mut sit jos mä oikein laittamalla laitan itseäni, niin sitten niitä kehuja saa oikein kalastella :D . Kehun kyllä itsekin miestäni päivittäin. Ehkäpä tuo siksi muistaa kehua minua B) .
 

Yhteistyössä