miten mies vauvantekoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauva2?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauva2?

Vieras
kysymys on otsikossa...
minä 36v, mies 38v, esikoinen 3v. kaikki hyvin, miehellä hyvä työ, minä olen innokkaana kotiäitinä. haluaisin jo parin vuoden ajan pikkukakkosta, mutta mies ei.
rakastan miestäni, mutta...
miehen perustelu on, ettei hänellä ole aikaa toiselle lapselle (totta siinä mielessä, että esim jatko-opiskelu vie aikaa) eikä hän voi olla hyvä isä kahdelle. minusta tämä on hassua, "tyypillistä" inssin elämän suunnittelua ;-)
esikoinen on tosi energinen, iloinen ja aina ollut helppo tapaus.
miehellä on yksi veli, johon on hyvät suhteet, itse olen ainoa lapsi. minä en haluaisi "vain" yhtä lasta... haluaisin, että esikoisemme saisi kokea sisaruuden, vaikka se itselläni jäi kokematta, mikä oli ok myöskin.
olisiko jollain kikkoja, miten saisi miehen pään käännytettyä?

Meillä aika teki tehtävänsä.. Ensin mies halusi sen toisen ja sitten kolmannen ja nyt on neljäs tulossa... Ensimmäisen jälkeen mieheltä vain kesti aika kauan päästä yli kaikista järkytyksistä kuten raskaus, synnytys ja vastuu lapsesta. Hirveäst en puhunut että koska tehdään ja haluan vauvan, mutta sitten yksi ilta vaan totesin että jos ei nyt aleta tekemään niin sitten ei kyllä koskaan. Ja hetken mietittyään sanoi että kaitpa se nyt on jo aika esikon saada kavereita. Kypsyttelyyn meni kolme vuotta.

Jos miehesi ei kuitenkaan oikeasti edes halua lapsia enempää niin en kyllä tiedä mitä sitten voi tehdä... Se lapsi luvun täyttyminen on niinhenkilökohtainen juttu. Kaveri sanoi miehelleen, että lupaan hoitaa sen sitten ihan itse, sun ei tartte osallistua... ja mies suostui. Tosin kyllä se mieskin lapsia siellä hoitaa. Ja taitavat olla hyvin rakkaita kummatkin. =)