Mies ei ymmärrä! : (

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkuiita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkuiita

Vieras
Olen viimesilläni raskaana, kotona en oikein voi, enkä saa tehdä mitään kotihommia.
Haluaisin kuitenkin.

Esikoinen on 3v. ja todella pahassa uhmassa, itkee ja huutaa tekoitkua. Kinastelee joka asiasta. Mies on luvannut tehdä kotihommat, mutta vaikka lista on ollut ovessa kuukauden käytännössä katsoen mitään ei ole tapahtunut.

Kunnollista omaa aikaa olen saanut viimeksi kesäkuussa (?).

Mulla sit eilen meni kaikesta väsymyksestä, turhautumisesta ja tekoitkun kuuntelusta hermot ja huusin.

Miehellä kilahti ihan täysin ja pisti kaksin verroin pahemmin takaisin. Mulla ei siis koskaan saisi mennä hermot, enkä saisi väsyä!!! :'(

Illalla yritti sitten ruveta silittelemään kun kävin nukkumaan, mutta yökötti koko ukon kosketus.

En saanut unta ja aamuyöllä heräsin. Olin just nukahtanut kun esikoinen heräsi huutamaan tippunutta sukkaansa (!). Huusin että nyt hiljaa, mä haluan nukkua.
Mies suuttui taas.

Nyt sit "hyvillä mielin" uuteen päivään 5 tunnin katkonaisilla yöunilla ja pitäis kerätä voimia synnytykseen. :(

kait se sun mieskin saa suuttua? eikös vaan. kohtuus nyt kaikessa ja tajuat kai itekin, että vaikka oot väsy, niin ketään ei palvele se, että teet miehellesi to-do-listoja ja huudat lapsellesi? annat nyt vain kämpän olla sotkussa, miehesi varmasti tekee kaiken, minkä jaksaa. kattelet lapsen kaa filmejä ja leivot jtn (tai ostat valmiina). ota nainen rennosti, se on sun syntymättömän vauvasikin etu. voimia oikein paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
kait se sun mieskin saa suuttua? eikös vaan. kohtuus nyt kaikessa ja tajuat kai itekin, että vaikka oot väsy, niin ketään ei palvele se, että teet miehellesi to-do-listoja ja huudat lapsellesi? annat nyt vain kämpän olla sotkussa, miehesi varmasti tekee kaiken, minkä jaksaa. kattelet lapsen kaa filmejä ja leivot jtn (tai ostat valmiina). ota nainen rennosti, se on sun syntymättömän vauvasikin etu. voimia oikein paljon.

Joo, saa toki suuttua, mutta miks ihmeessä pitää suuttua siitä että mä suutun?
Miks mun pitää jaksaa 24/7 uhmista ja sit illalla uhmiksen huudon päälle miehen huuto?

Ja mitä 2do listoihin tulee, mies itse pyysi sellaista. (sisältää mm. niinkin vaativia tehtäviä kun irroita verhot ja tuo kärryt ja kaukalo varastosta sisään...)

ei tietenkään kenekään tartte koko ajan jaksaa, joten hellitä. älä ole itsellesikään noin ankara. olet raskaana viimeisillään, joten elä sen mukaan. eniten minua jäi häiritsemään toi, että miehesi koitti sinua silittää ja sinä et alkanut häntä...voi että mua säälittää sun mies...reppana koitti noin sua hoitaa ja hyvitellä...mitä jos vähän juttelisitte illalla ja olisitte lähekkäin? voimia.

Kuin omasta näppäimistöstä olis tuo ap.n juttu.

Voin lohduttaa, että vielä tässä hengissä ollaan vaikka alku oli tuollaista meilläkin. Lapsi nyt 2v+ ja vasta hiljattain ruvennut nukkumaan eli rankkaa ollut. Oma terveys alkanut reistailemaan, mutta kuten sanottu henki vielä pihisee ja mikään ei varmaan saa tätä mun omaa unirytmiä enää palautumaan normaaliksi ja se heijastuu taas kaikkeen muuhun....hermoihin ja sitä rataa

Yhteistyössä