miten miehiä isketään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koskettelet itseäs, pyörittelet hiuksia sormen ympärillä, kikattelet, vinkkailet silmää (vaikka molempia samaan aikaan) toistuvasti nuoleskelet huulia... pyörittelet pebaa...

*miettii miks ei mulla oo miestä*
:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Koskettelet itseäs, pyörittelet hiuksia sormen ympärillä, kikattelet, vinkkailet silmää (vaikka molempia samaan aikaan) toistuvasti nuoleskelet huulia... pyörittelet pebaa...

Tuli mieleen barbie ja yks opiskelukaveri.... :x

Enpä usko että teet noin. Miten olisi nuijanukutus ja kotiluolaan raahaaminen?

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Tuli mieleen barbie ja yks opiskelukaveri.... :x

Enpä usko että teet noin. Miten olisi nuijanukutus ja kotiluolaan raahaaminen?

sit jos tulee pahoinpitelysyyte, vedotaan iskumielessä tekemiseen B)

Apuaaaa! Tolla metodilla saa taatusti kaikki aivokääpiöt iskettyä itselleen :D

Meet vaan baariin ja laitat alle mummoalkkarit, rumat rintsikat ja pitkät kalsarit, mieluiten isältä lainatut. Sitten jätät vielä säärikarvat ajamatta. Toimii aina. Takuu varma keino viikkoiltoina. Meikkiä ei missään tapauksessa. Vakuuttele myös illan mittaan itsellesi että olet vain kahvilla ja ehkä yhdellä ja ihan kohta menet kotiin kun aamulla on aikainen herätys. Voin luvata että perässäsi on jono. Miehet on vähän kummallisia.

Se toimii kun on hyväntuulinen ja juttelee aiheesta kun aiheesta. Miehestä kannattaa olla aidosti kiinnostunut mutta ei liian tyrkky... Helppo sanoa kun juttukavereita riittää melkein aina kun johonkin lähden.. Ja en ole mielestäni juuri minkään näköinen.. Mä vaan oon luonnostaan aika sosiaalinen. Vois olla eri konstit jos oisin ujo. Siitä en tiiä mitään enää..

Yhteistyössä