M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai noita kaikkia samaan aikaanAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Koskettelet itseäs, pyörittelet hiuksia sormen ympärillä, kikattelet, vinkkailet silmää (vaikka molempia samaan aikaan) toistuvasti nuoleskelet huulia... pyörittelet pebaa... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Koskettelet itseäs, pyörittelet hiuksia sormen ympärillä, kikattelet, vinkkailet silmää (vaikka molempia samaan aikaan) toistuvasti nuoleskelet huulia... pyörittelet pebaa...
*miettii miks ei mulla oo miestä*
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Koskettelet itseäs, pyörittelet hiuksia sormen ympärillä, kikattelet, vinkkailet silmää (vaikka molempia samaan aikaan) toistuvasti nuoleskelet huulia... pyörittelet pebaa...
Tuli mieleen barbie ja yks opiskelukaveri.... :x
Enpä usko että teet noin. Miten olisi nuijanukutus ja kotiluolaan raahaaminen?
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Koskettelet itseäs, pyörittelet hiuksia sormen ympärillä, kikattelet, vinkkailet silmää (vaikka molempia samaan aikaan) toistuvasti nuoleskelet huulia... pyörittelet pebaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Voitaisko kerätä niitä hyviä iskulauseita kuten sun isä on varmaan kondiittori, ku sä oot niin syötävän näköinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mun tehokkain iskutapa on etten iske miehiäkoskaan ikinä missään!
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Voitaisko kerätä niitä hyviä iskulauseita kuten sun isä on varmaan kondiittori, ku sä oot niin syötävän näköinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Voitaisko kerätä niitä hyviä iskulauseita kuten sun isä on varmaan kondiittori, ku sä oot niin syötävän näköinen![]()
juu , ja tuohon mies vastaa sulle että ite olet suuhunpantavan näkönen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:lyöt vain kaulimella päähän![]()
![]()
![]()
![]()
![]()