miten miehesi käyttäytyy kun riitelette??

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Tipu Topakka
Äsähtelee. Ei korota ääntään. On lopuksi hyvin sovitteleva. Osaa vaimoaan "oikeaan suuntaan turkkiin". Ei koskaan mene hävittömyyksiin. Ei ala kiroilla tai haukkua tai nimitellä IKINÄ.
 
Kuin simpukka, sulkeutuu ja joudun riitelemään yksin. Olen huomannut että keino on ihan hyvä, minäkin nykyään vain vaikenen ollessani vihainen, ja lapset kysyy isältään "mitä olet tehnyt äiskälle kun se on vihainen?".

Siinä sitten mies miettii...
 
nyyh
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
ei se ole satuttamista jos kertoo mielipiteensä
Ei se ole kivaa jos sanoo toiselle pahasti. Ja sitä voi sanoa niin pahasti että sattuu! Vaikkakin se olisi mielipide ja totuuskin.
Soli lähinnä vitsi. Mut ehkä mä ymmärsin jotain väärin, koska ei ollut tarkoitus suututtaa. :-(
 
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
ei se kivaa ole, mutta jos valehdellaan ( ei kerrota totuutta) yks ihmiselämä onko se Reilua?
Tarkoitan lähinnä sitä että kun eletään yhdessä lopun iän niin ei kehtaa jonkun pikkuasian takia pahoittaa toisen mieltä. Parempi olla riitelemättä. Kyllähän sitä saisi lyötyä toista vaikka kuinka pahasti jos haluaisi.
 
Tuo vaan myötäilee "niin, niin se varmaan on" tai "sä oot kyl oikeessa" ARGH! eikä missään nimessä ole missään asiassa vastaan :headwall: :headwall: ja mua niin raivostuttaa se. Antaisi mun olla joskus väärässä, tai raivoais mulle. Mua alkaa vaan entisestään kiukuttaa ku toinen on vaan niin saakelin jees. :kieh:

tekis mieli välillä ravistella tota ukkoa, kertois kerrankin mitä se ajattelee...
 

Yhteistyössä