Miten mä selitän tämän muksulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24306818]Mentiin tässä yks päivä Merikosken voimalan ja ohi ja se kysy että miten tuo toimii?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Jos tuo on vaikeaa selittää, niin ehkä en sinuna olisi hommannut ollenkaan muksuja.

[QUOTE="vieras";24306826]Jos tuo on vaikeaa selittää, niin ehkä en sinuna olisi hommannut ollenkaan muksuja.[/QUOTE]

Tällä perusteella kenelläkään ei saisi olla lapsia.

Jos et löydä wikipediasta tarpeeksi tietoa niin etsi josko tuonne voi mennä tekemään turistikierrosta. Tietty riippuu lapsen iästä. Aikamoniin isoihin laitoksiin pääsee tutustumaan jonkun ryhmän matkassa :)

Mieti vaikka sitä, että miten selität lapsillesi palstailevasi kaksplus -akkain sivustolla. Toivon tosiaan, että he eivät koskaan saa tietää, miten tossu 'iskä' niillä on. Oikeesti lapanen.

[QUOTE="vieras";24306885]Mieti vaikka sitä, että miten selität lapsillesi palstailevasi kaksplus -akkain sivustolla. Toivon tosiaan, että he eivät koskaan saa tietää, miten tossu 'iskä' niillä on. Oikeesti lapanen.[/QUOTE]

Mikä tekee tästä akkapalstan? Ei missään ole kiellettyä miehiltä pääsyä tänne.
Eiksne akat oo sitten tossuja kun täällä pyörii? Ihmeellinen katsomus sinulla.

puolet aikuisia.

[QUOTE="vieras";24306885]Mieti vaikka sitä, että miten selität lapsillesi palstailevasi kaksplus -akkain sivustolla. Toivon tosiaan, että he eivät koskaan saa tietää, miten tossu 'iskä' niillä on. Oikeesti lapanen.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä