N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitähän se on, mutta on sitten myös se kääntöpuoli asiasta.
Yrittäjä on lainsuojaton eläin.
juu niinpä.Ja näistä kääntöpuolista mä yritänki sille valasta. Ja se et ekat kuukaudet/vuodet voi olla tosi tiukkoja rahallisesti ja ajallisesti ja henkisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitähän se on, mutta on sitten myös se kääntöpuoli asiasta.
Yrittäjä on lainsuojaton eläin.
juu niinpä.Ja näistä kääntöpuolista mä yritänki sille valasta. Ja se et ekat kuukaudet/vuodet voi olla tosi tiukkoja rahallisesti ja ajallisesti ja henkisesti.
Se on totta että yleensä vasta 3 vuoden jälkeen alkaa sujua paremmin. Ei se nyt aina päde, mutta tuleehan tuossakin ensin kuluja sen koneen kanssa yms perustamiskulut eikä se kirjanpitokaan ilmaista ole, ja jos ei ne paperit pysy nytkään järjestyksessä...
Mutta töitäkin ilmeisesti olis?
Jos sä saisit sitä lykkäämään vielä vähän?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Palkka joko tulee tai ei, työaikoja ei noudateta, muuta elämää, kuin yritys ei ole, huonosti jos menee, menee myös omaisuus, oli tuoloja tai ei, vakuutusmaksut ja kertyneet verot on maksettava. Olet riippuvainen asiakkaiden hyväntahtoisuudesta ja rehellisyydesä...
Siinä muutama ei-niin-mukava-fakta.
onneksi on tilitoimistot!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se niin on että helpommalla sitä pääsee jos on jonkun toisen leivissä.Oma mieskin aikanaan niin haaveili siitä että saa itse olla oma pomo mutta jo muutaman kuukauden päästä tajus ettei se niin helppoa olekkaan.On niin paljon paperi hommaa jotka pitää vielä töiden päälle tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja viola:onneksi on tilitoimistot!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se niin on että helpommalla sitä pääsee jos on jonkun toisen leivissä.Oma mieskin aikanaan niin haaveili siitä että saa itse olla oma pomo mutta jo muutaman kuukauden päästä tajus ettei se niin helppoa olekkaan.On niin paljon paperi hommaa jotka pitää vielä töiden päälle tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja viola:onneksi on tilitoimistot!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se niin on että helpommalla sitä pääsee jos on jonkun toisen leivissä.Oma mieskin aikanaan niin haaveili siitä että saa itse olla oma pomo mutta jo muutaman kuukauden päästä tajus ettei se niin helppoa olekkaan.On niin paljon paperi hommaa jotka pitää vielä töiden päälle tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Alkuperäinen kirjoittaja viola:onneksi on tilitoimistot!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se niin on että helpommalla sitä pääsee jos on jonkun toisen leivissä.Oma mieskin aikanaan niin haaveili siitä että saa itse olla oma pomo mutta jo muutaman kuukauden päästä tajus ettei se niin helppoa olekkaan.On niin paljon paperi hommaa jotka pitää vielä töiden päälle tehdä.
Ei yskistään riitä. Pitää ne olla itselläki ylhäällä kaikki liput ja laput.maksut ja kuitit.
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:suurin asiakas olis kunta.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Alkuperäinen kirjoittaja viola:onneksi on tilitoimistot!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se niin on että helpommalla sitä pääsee jos on jonkun toisen leivissä.Oma mieskin aikanaan niin haaveili siitä että saa itse olla oma pomo mutta jo muutaman kuukauden päästä tajus ettei se niin helppoa olekkaan.On niin paljon paperi hommaa jotka pitää vielä töiden päälle tehdä.
Ei yskistään riitä. Pitää ne olla itselläki ylhäällä kaikki liput ja laput.maksut ja kuitit.
Ja järjestyksessä- pitkän pennin säästää jos pystyy tehdä itse edes osan.
Alkuperäinen kirjoittaja viola:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Alkuperäinen kirjoittaja viola:onneksi on tilitoimistot!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se niin on että helpommalla sitä pääsee jos on jonkun toisen leivissä.Oma mieskin aikanaan niin haaveili siitä että saa itse olla oma pomo mutta jo muutaman kuukauden päästä tajus ettei se niin helppoa olekkaan.On niin paljon paperi hommaa jotka pitää vielä töiden päälle tehdä.
Ja järjestyksessä- pitkän pennin säästää jos pystyy tehdä itse edes osan.
itse maksetaan laskut ja tehdään laskutukset. tilitoimisto laskee työmiehille palkat ja hoitaa muut asiat. maksaa hieman yli 100e/kk. meidän firmassa homma toiminut hyvinja itse päästy helpommalla, kun ammattilaiset sillä alalla ovat hoitaneet hommansa.
Alkuperäinen kirjoittaja huono tuotto:Isot metsäfirmat teettää töitä nälkäpalkalla. Hommia kyllä riittää muttei niillä rikastu. Toisaalta ei varmaan paljoa eroa kskin työstä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jutelkaa josko venyttäisi vaikka puolella vudella eli syksystä vasta. Täälläkin voi jutella, siellä on myös puuteritupa naisille
http://www.metsakoneet.fi/