Miten mä saan lapsen ulos???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
|O oikeesti mä en jaksa aina tapella et saan ton tytön 4v ulos..
3 muuta suht okei aina pukee mut yks rissaa ettei halua ulos,se vois olla omien halujensa mukaan vaikka pariviikkoo ulos menemättä..
Eilen mä jätin sen sisälle kun menin ulos en jaksanut sen lyömistä ja vastaan pistämistä.ei auta lahjonnat tai mitkään..
Onko kellään ollut tota ongelmaa?miten saitte suostumaan ulos?

Miksi se pitää saada ulos?
En mäkään jokapäivä käy ulkona.
Siitä saa happimyskytyksen ja raitisilmashokin ja näin talvella lisäksi vuotavan nenän, kylmät varpaat ja varmaan keuhkokuumeenkin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Siitä saa happimyskytyksen ja raitisilmashokin ja näin talvella lisäksi vuotavan nenän, kylmät varpaat ja varmaan keuhkokuumeenkin :saint:

Mun on päästävä kauppaan yms hoitaan asiat..
Ja ei se varmaan hyvää tee et laps on monta päivää ulos menemättä jos kipee tai yms ole..

Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Mun on päästävä kauppaan yms hoitaan asiat..
Ja ei se varmaan hyvää tee et laps on monta päivää ulos menemättä jos kipee tai yms ole..

No jos asiaoille menosta on kyse, niin sitten tietty.
Jaa, en tiedä, meillä kaikki tykkää ulkoilusta yhtä paljon kuin äiti, muutta kyllä ne aina on ollu innolla mukaan lkähtemässä, vaikka mä joskus yritän niitä pikaisilta kauppareissuilta jättää kotiinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
eiks siellä ulkona sitten ole mielekästä tekemistä tälle tytölle?

luulis olevan kun alku rissaamisen jälkeen viihtyy kuitenkin..se rissaa pitkään jos oot joutunu väkisin pistää vaatteet ja viemää raput alas,sit yht äkkiä touhottaa ja on innoissaan pihassa,ärsyttävää :snotty:

Yhteistyössä