Miten löytää "kadonnut"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Tilanne on tämä: tutustuin 5 vuotta sitten työn kautta erääseen ihmiseen. Olimme samassa työssä n. 2 kk:ta, jonka jälkeenkin pidimme yhteyttä parin vuoden ajan säännöllisesti.
Muutimme molemmat pois pääkaupunkiseudulta, mutta yhteydenpitomme jatkui. Puhelimeni katosi ja menetin sen mukana myös hänen yhteystietonsa. En ole myöhemmin saanut hänen tietojaan mistään, koska tiedän hänestä vain edellisen sukunimen, jonka on uuden avioliiton myötä vaihtanut, en tiedä edes hänen tyttönimeään.

Mikä avuksi? Täytyykö tässä vaiheessa jo antaa olla ja luovuttaa?

Mä ottaisin yhteyttä sinne edelliseen yhteiseen työpaikkaan, pyytäisin henkilöstöhallintoon, selittäisin tilanteen kauniisti ja kysyisin josko voisivat auttaa eli kertoisivat ko henkilölle että sinä tavoittelet. Tietoja eivät saa varmaankaan antaa suoraan.

soita sille "kadonneen jäljillä" -tytsille=)

Ei vaan. Oisko muita samassa työpaikassa olleita? Jollain heistä jos ois tän ihmisen yhteystiedot. Oisko sen ikänen et vois "pyöriä" mamma palstoilla? Voisko jollain tällasella huhuilla. Joku joka tuntee vois viedä viestiä...

Mä löysin entisen bestikseni (joka muutti pois naapuristani v1986)jonka etunimen ja tyttönimen tiesin samoin siskojen, veljen ja häne äitinsä nimen väestörekisterikeskuksen kautta noilla tiedoilla netistä.maksoi muutaman euron!

Alkuperäinen kirjoittaja hei aapee:
Mä löysin entisen bestikseni (joka muutti pois naapuristani v1986)jonka etunimen ja tyttönimen tiesin samoin siskojen, veljen ja häne äitinsä nimen väestörekisterikeskuksen kautta noilla tiedoilla netistä.maksoi muutaman euron!

tästä linkistä toivottavasti saa avun
http://verkkopalvelut.vrk.fi/osoitepalvelu/index.asp